Po kilku godzinach rozgrywki w Borderlands 4 na PlayStation Pro dzieło Gearbox Software zaczyna „gubić klatki”. Randy Pitchford postanowił zabrać głos w tej sprawie i podzielić się z graczami sposobem na obejście tego problemu.
Borderlands 4 zadebiutowało przy akompaniamencie narzekań graczy na techniczne bolączki tej produkcji. Jednym z nowo odkrytych problemów jest ten, który sprawia, że na PlayStation 5 Pro po kilku godzinach rozgrywki liczba klatek na sekundę zaczyna spadać. Głos w sprawie zabrał Randy Pitchford stojący na czele odpowiadającego za tę produkcję studia Gearbox Software.
Jak stwierdził, problem jest znany jego zespołowi i ma zostać załatany. Tymczasem jednak podzielił się z graczami tymczasowym obejściem, które polega na… wyłączeniu gry i ponownym jej uruchomieniu. Podany przez niego sposób jest zatem banalny i „stary jak świat”; nie powinien zdziwić nikogo, kto ogrywał chociażby The Elder Scrolls V: Skyrim na PlayStation 3.
To nie pierwsza taka „złota rada” Pitchforda z ostatnich dni. Graczom komputerowym, na których maszynach Borderlands 4 działa niezadowalająco, polecił on włączyć DLSS i generowanie klatek. Tych, którym naprawdę nie podoba się omawiana produkcja, zachęcił natomiast do zwrócenia jej na Steamie.
Na szczęście pozostali autorzy Borderlands 4 pracują już nad tym, by gra działała, jak powinna. W poniedziałek ukazała się pierwsza łatka do tego tytułu, poprawiająca jego stabilność na komputerach osobistych.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.