PS3 nie doczeka się Red Alert 3 pod choinkę

W dniu wczorajszym mieliśmy okazję informować o wznowieniu prac nad C&C: Red Alert 3 w wersji na konsolę PS3. Jak można było wywnioskować z wypowiedzi producenta gry – Davida Silvermana ...

Przemysław Bartula

W dniu wczorajszym mieliśmy okazję informować o wznowieniu prac nad C&C: Red Alert 3 w wersji na konsolę PS3. Jak można było wywnioskować z wypowiedzi producenta gry – Davida Silvermana, zapowiadany tytuł miał potencjalnie trafić w nasze ręce jeszcze w okresie świątecznym. Niestety Electronic Arts postanowiło trochę nas przetrzymać i najprawdopodobniej nie będzie nam dane zagrać w nią w te święta.

Przedstawiciel koncernu EA w rozmowie z redaktorami serwisu Eurogamer, w odniesieniu do poprzednich informacji - zapowiedział, iż Red Alert 3 nie doczeka się przedświątecznej premiery: „Nie planujemy wydania Red Alert 3 na PS3 przed Świętami Bożego Narodzenia.” Wiemy jednak, iż prace trwają i prędzej czy później na pewno będziemy mogli poinformować o ich zakończeniu. Nawiązując do wczorajszych wiadomości, Silverman wspominał, że zespół stara się wyposażyć grę w jak najwięcej wspaniałych rozwiązań i dodatków, wykorzystując przewagę rozdzielczości 1080p oraz fakt, iż Blu-ray jest w stanie pomieścić znacznie więcej danych.

PS3 nie doczeka się Red Alert 3 pod choinkę - ilustracja #1

Mamy nadzieję, że już niedługo poinforumjemy Was o konkretnej dacie premiery, a posiadacze PS3 będą mogli zacząć odliczać dni do jej nadejścia. Wszelkie doniesienia o postępach w produkcji będziemy publikować na bieżąco, więc zainteresowanych zapraszamy do częstego odwiedzania serwisu.

Command & Conquer: Red Alert 3

Command & Conquer: Red Alert 3

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 28 października 2008

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

7.8

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2008-11-06
17:12

zanonimizowany251643 Legend

w postaci rozdzielczości 960x1080

Źródło ?

Komentarz: zanonimizowany251643
2008-11-06
17:28

zanonimizowany466449 Generał

Jakie źródło? Wejdź na forum beyond3d, zobaczysz wtedy jak wygląda te natywne 1080p w grach na PS3.

Komentarz: zanonimizowany466449
2008-11-06
17:33

zanonimizowany251643 Legend

Umiesz przepowiadać przyszłość ? Jakie dzisiaj będą numery totka ??

BTW znasz opis standardu - określona w nim jest tylko liczba linii poziomych. Więc wszystko, co ma 1080 linii w poziomie, jest 1080i/p

Komentarz: zanonimizowany251643
2008-11-06
17:37

legrooch Legend

legrooch

To ja się zapytam was obu - jak się gra w C&C na konsolach? :>

Albz ==> Meeting 10.11.2008 :)
Szczegóły Ci podeślę zaraz smsem.

Komentarz: legrooch
2008-11-06
17:40

zanonimizowany466449 Generał

BTW znasz opis standardu - określona w nim jest tylko liczba linii poziomych. Więc wszystko, co ma 1080 linii w poziomie, jest 1080i/p

No właśnie, dlatego można strzelać 1080p na lewo i prawo, ciemny lud i tak to kupi.

Komentarz: zanonimizowany466449

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl