Porażka Star Wars: Outlaws nie wpłynęła zbyt mocno na Assassin’s Creed: Shadows. Na życzenie graczy Ubisoft może jeszcze bardziej utrudnić grę

Twórcy Assassin’s Creed: Shadows nie wprowadzili do gry większych zmian na podstawie słabego odbioru Star Wars: Outlaws. W przyszłości mogą jednak dodać wyższy poziom trudności.

Marcin Bukowski

Porażka Star Wars: Outlaws nie wpłynęła zbyt mocno na Assassin’s Creed: Shadows. Na życzenie graczy Ubisoft może jeszcze bardziej utrudnić grę, źródło grafiki: Ubisoft.
Porażka Star Wars: Outlaws nie wpłynęła zbyt mocno na Assassin’s Creed: Shadows. Na życzenie graczy Ubisoft może jeszcze bardziej utrudnić grę Źródło: Ubisoft.

Gra Assassin’s Creed: Shadows zadebiutowała na rynku niedawno, choć pierwotnie miała ukazać się 15 listopada zeszłego roku (zanim przesunięto premierę dwukrotnie). Wcześniej wydane zostało Star Wars: Outlaws, które Ubisoft oficjalnie uznał za porażkę. Okazuje się jednak, że ten nieudany debiut nie miał większego wpływu na Shadows.

Porażka Outlaws nie wpłynęła na Shadows

Dyrektor kreatywny gry, Jonathan Dumont, rozmawiał niedawno z serwisem GamesRadar+, gdzie zapytany został, czy na podstawie słabego odbioru Outlaws wprowadzono do Shadows jakieś głębsze zmiany. Odpowiedź była następująca:

Niezbyt. Zasadniczo staraliśmy się stworzyć najbardziej dopracowaną grę, jaką mogliśmy. Ona już istniała, więc po prostu upewnialiśmy się, że nie ma błędów, a doświadczenie graczy będzie czyste.

Chociaż skupiano się głównie na szlifowaniu produkcji, to Ubisoft gdzieniegdzie dodał również „kilka elementów narracji”. Zespół grając w Shadows, po opóźnieniu zdał sobie sprawę, że w niektórych miejscach można „wzmocnić relację”, co zaowocowało dodatkowymi scenami.

Podkręcenie poziomu trudności

Dumont odniósł się również do kwestii poruszanej przez część graczy, jaką ma być zbyt łatwa rozgrywka w Shadows. Przekazał, że zespół „aktywnie rozważa” możliwość dodania jeszcze wyższego poziomu trudności, pytając też społeczności: „jak trudnej gry chcecie?”.

Obecnie Shadows oferuje trzy opcje – poziom łatwy, normalny i ekspert (oddzielnie dla walki i skradania). Jednak dla części fanów, którzy poszukują wyższego wyzwania, to wciąż za mało. Twórcy nie pozostają głusi i cały czas „słuchają i monitorują, co robią gracze”, aby naprawiać błędy i wprowadzać różne zmiany w oparciu o konstruktywną opinię.

Oczywiście nie możemy zrobić wszystkiego, ale są rzeczy, które zamierzamy wdrożyć. W kolejnych aktualizacjach pojawi się sporo poprawek błędów i drobnych ulepszeń.

Assassin’s Creed: Shadows dostępne jest na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S.

  1. Recenzja gry Assassin’s Creed: Shadows. Mogła być wielka, jest tylko ogromna
Assassin's Creed: Shadows

Assassin's Creed: Shadows

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 marca 2025

Informacje o Grze
6.6

GRYOnline

4.5

Gracze

7.8

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl