Pillars of Eternity: The White March – Part II na początku 2016 roku; znamy zawartość patcha 3.0

Jak wynika z najnowszych informacji udzielonych przez studio Obsidian Entertainment, druga część dodatku The White March do gry Pillars of Eternity zadebiutuje na początku przyszłego roku. Poznaliśmy również zawartość patcha 3.0.

Michał Jodłowski

Przygodę rozpoczętą w The White March – Part I ukończymy na początku przyszłego roku. - Pillars of Eternity: The White March – Part II na początku 2016 roku - wiadomość - 2015-11-17
Przygodę rozpoczętą w The White March – Part I ukończymy na początku przyszłego roku.
The White March – Part II w skrócie:
  • Zwieńczenie fabuły The White March.
  • Podniesiony maksymalny poziom postaci.
  • Nowy towarzysz – barbarzyńca.
  • Tryb fabularny – Story Time.

Jak wynika z najnowszych informacji udzielonych przez Brandona Adlera – producenta gry Pillars of Eternitydruga część rozszerzenia The White March zadebiutuje końcem stycznia 2016 roku, choć dokładna data premiery na razie pozostaje nieznana. The White March – Part II, oprócz zakończenia opowieści rozpoczętej przez poprzednika, podniesie maksymalny poziom doświadczenia postaci, a także wprowadzi nowego towarzysza: barbarzyńcę imieniem Meneha. Co więcej, gracze zainteresowani głównie fabularnym aspektem gry będą mogli skorzystać z trybu Story Time, który „pozwoli na szybsze poznawanie fabuły” (innymi słowy: najprawdopodobniej uprości pewne elementy rozgrywki, np. walkę).

Patch 3.0

Wraz z dodatkiem The White March – Part II ukaże się patch oznaczony numerem 3.0, który wprowadzi kilka interesujących elementów do Pillars of Eternity. Przede wszystkim łatka doda nowe questy i wydarzenia do Twierdzy. Zmianom poddane zostaną także umiejętności Atletyki i Przetrwania (pierwsza zapewni możliwość uleczenia się, a druga bonusy przy odpoczynku poza tawernami). Ponadto gracze będą mogli dodatkowo utrudnić sobie grę przez włączenie opcjonalnej funkcji długoterminowych kar po „znokautowaniu” naszych postaci – jeśli bohater padnie w walce, otrzyma Ranę, którą w normalnych warunkach da się zdobyć tylko w czasie skryptowanych przerywników. Pozbycie się takiej kary jest możliwe tylko za pomocą odpoczynku. I wreszcie: ogólny poziom trudności w końcowych etapy gry (od Wybrzeża Wiązów naprzód) zostanie podkręcony, a w przypadku osób, które grały w The White March, stosowne zmiany zajdą również w skalowaniu leveli przeciwników.

Pillars of Eternity zadebiutowało 26 marca bieżącego roku na komputerach osobistych. Dotychczas gra rozeszła się w nakładzie ponad 500 tysięcy sztuk. Studio Obsidian Entertainment już myśli nad kontynuacją.

Pillars of Eternity

Pillars of Eternity

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 26 marca 2015

Informacje o Grze
8.4

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

8.9

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Jesieniobranie czas zacząć - w promocji Dead Rising 3, LEGO Jurassic World, NBA 2K15 i inne

Następny
Jesieniobranie czas zacząć - w promocji Dead Rising 3, LEGO Jurassic World, NBA 2K15 i inne

Jade Raymond stworzy dla EA grę w stylu Assassin's Creed

Poprzedni
Jade Raymond stworzy dla EA grę w stylu Assassin's Creed

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl