Pierwszy patch do GreedFall poprawi m.in. polskie tłumaczenie
Firma Focus Home Interactive i studio Spiders przygotowują się do wydania pierwszego patcha do gry GreedFall. Łatka poprawi między innymi błędy w polskim tłumaczeniu, pracę kamery oraz „zarobaczone” zadania i trofea.
Na forum firmy Focus Home Interactive zapowiedziano pierwszą popremierową łatkę do gry GreedFall, nad którą pracuje odpowiedzialna za ten tytuł ekipa Spiders. Patch ma zostać opublikowany „wkrótce”, a wprowadzi m.in. poprawki związane z polską lokalizacją. Poza tym autorzy wzięli na warsztat błędy utrudniające bądź uniemożliwiające realizację wybranych zadań i zdobycie określonych trofeów, zmodyfikowali magiczną umiejętność „Dystansowe skrytobójcze uderzenie”, a także poprawili kilka obszarów, na których zdarzają się starcia z przypadkowymi wrogami.

Oprócz tego deweloperzy pochylili się nad pracą kamery, przekonując, że dzięki wprowadzonym poprawkom gracze będą mieli nad nią znacznie większą kontrolę; dodana zostanie również możliwość odwrócenia osi X. Warto odnotować, że akurat w tym przypadku twórcy dali się wyprzedzić moderom.
Przypomnijmy, że GreedFall zadebiutował 10 września na komputerach osobistych, PlayStation 4 oraz Xboksie One; nad Wisłą tytuł otrzymał kinową lokalizację. Dzieło studia Spiders doczekało się ciepłego przyjęcia ze strony graczy i recenzentów, choć cierpiało na szereg problemów, o których przeczytacie w naszej wcześniejszej wiadomości.
- Oficjalna strona internetowa gry GreedFall
- Recenzja gry GreedFall – budżetowy Wiedźmin 3 daje radę
- GreedFall – poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Butryk89 Senator

^ przypomina mi to trochę nauki w Hogwarcie. "To petrUsa, nie petrusA"
Etain44 Legionista
O tak, przechodzenie gry kobietą, która nieustannie przeżywała kryzys tożsamości płciowej było dość ciekawym doświadczeniem. Próbowałam zagrać drugi raz facetem, ale głos mi kompletnie nie leży, więc na patcha czekam z niecierpliwością.
kesah Pretorianin
Trochę późno te zmiany. Sam grę zdążyłem przejść i ogólnie od razu wywaliłem ją z dysku. Nigdy do niej nie wrócę. Gra mnie wymęczyła, jak sam zamysł i fabuła była ok, tak zadania to mordęga. 90% przegadanych zadań, przebieganych między npc'ami, nudne dialogi jakie po pewnym czasie mamy ochotę po prostu przeklikać, fatalny system podróży między lokacjami. Na ekwipunek przestałem zwracać uwagę, upgrade broni zdobytej na arenie w czesnym etapie gry zrobiłem dopiero na koniec gry zabijając opiekuna w jednym z ostatnich zadań fabularnych. Potwory to głównie 5-6 gatunków z reskinami i podobnie rzecz ma się z opiekunami. Był to jeden z tych rpg'ów w których miałem wrażenie, że marnuje ogrom czasu, zarówno poprzez podróże, bieganie między npc'ami, długie sekwencje dialogowe które mimo, że nie są złe, to jednak bardziej lepiej bym się czuł gdybym czytał książkę niż by to była gra komputerowa. Greedfall mnie zawiódł, ukończyłem grę mając 42 lv. Wykonałem w niej wszystkie możliwe zadania z wyjątkiem zbierania notatek, bo to już by była katorga. Dodatkowo gra z początku jest wymagająca, ale później poziom trudności nie wiele się zmienia, gra się robi coraz prostsza i chcesz wyzwania na średnim etapie rozgrywki, to graj na trudnym poziomie, bo inaczej się zanudzisz banalnymi walkami. Osobiście uważam, że sam klimat, otoczka, fabuła są fajne, ale reszta ma ogrom wad. Nie oczekuję by Greedfall był slasherem jak Devil May Cry, ale wypadało by mieć więcej wyzwań, więcej zadań w których bierzemy bardziej czynny udział. Gra przegadana, przebiegana i od czasu do czasu wyciągniemy mieczyk.