Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 lutego 2010, 13:42

autor: Szymon Liebert

Pierwsza lokacja i zwiastun z The Secret World

Do tej pory twórcy The Secret World, czyli pracownicy studia Funcom, pokazali nam jedynie krótkie fabularne zajawki najnowszej gry. Tym razem mamy coś więcej – zwiastun z prawdziwego zdarzenia, który prezentuje jedną z planowanych lokacji. Jak na szanującą się produkcję MMO przystało, pojawią się w niej hordy nieumarłych.

Do tej pory twórcy The Secret World, czyli pracownicy studia Funcom, pokazali nam jedynie krótkie fabularne zajawki najnowszej gry. Tym razem mamy coś więcej – zwiastun z prawdziwego zdarzenia, który prezentuje jedną z planowanych lokacji. Jak na szanującą się produkcję MMO przystało, pojawią się w niej hordy nieumarłych.

Materiał filmowy został opublikowany na łamach serwisu Gamespot, który przeprowadził też wywiad z Ragnarem Tornquistem, szefem projektu. Przypomnijmy, że w grze wcielimy się w przedstawiciela jednego z trzech sekretnych stowarzyszeń, które prowadzą odwieczną walkę ze złem. Pierwszą ujawnioną lokacją jest zapuszczone miasteczko Kingsmouth.

Pierwsza lokacja i zwiastun z The Secret World - ilustracja #1

Tornquist wyjaśnił, że będzie to mała mieścina w stanie Maine, leżąca nad brzegiem Atlantyku. Szczegóły na jej temat udostępniono na fikcyjnej stronie turystycznej, chociaż najważniejszych rzeczy dowiadujemy się z filmu. Wraz z tajemniczą mgłą do Kingsmouth przybędzie zło, które najwidoczniej zamieni mieszkańców w wiecznie powracające koszmary i zombie.

Przedstawiciel dewelopera mówi, że w grze nie będzie chodziło o ratowanie świata, a raczej próbę powstrzymania dalszego rozprzestrzenienia się zła i ukrycia tego procesu przed zwyczajnymi ludźmi. Wyraźne znaczenie będą miały takie elementy jak eksploracja, klimat i rozmowy, chociaż oczywiście oprócz tego można liczyć na standardowe eksterminowanie setek zombie.

Solomon Island, wyspa na której leży Kingsmouth, będzie pełna niespodzianek. Spotkamy tam część z ujawnionych już postaci i przedstawicieli wielu frakcji (w tym wojska). Podobno kilka misji zlecą nam istoty nie będące ludźmi. W przygotowaniu stylistyki i mitologii terenu inspirowano się twórczością Lovecrafta, Kinga i Edgara Allena Poe.