Kilka dni temu pisaliśmy o niedociągnięciach pecetowej wersji gry Bioshock 2, w tym zwłaszcza o braku obsługi padów. Teraz poznaliśmy wreszcie stanowisko 2K Marin odnośnie narzekań graczy komputerowych.
Kilka dni temu pisaliśmy o niedociągnięciach pecetowej wersji gry Bioshock 2, w tym zwłaszcza o braku obsługi padów. Teraz poznaliśmy wreszcie stanowisko 2K Marin odnośnie narzekań graczy komputerowych.

Na oficjalnym forum pojawiła się wiadomość, że po konsultacjach zespołem twórców pewne jest, że obsługa padów nie zostanie dodana w przyszłych uaktualnieniach. Tłumaczone jest to tym, że 2K Marin spędził wiele czasu dopasowując interfejs do potrzeb graczy pecetowych, tak by idealnie sprawdzał się podczas zabawy myszką i klawiaturą. System ten niestety jest kompletnie niekompatybilny z padami. Brzmi to raczej jak zwykła wymówka, gdyż nie wiadomo dlaczego nie można było po prostu żywcem przenieść rozwiązania z wersji konsolowych.
Ukazał się także pierwszy patch poprawiający sporo błędów, które znalazły się w wersji wypuszczonej na rynek. Niestety, w uaktualnieniu tym nie ma obiecanego poprawnego wsparcia dla rozdzielczości szerokoekranowych. Na to jeszcze trochę poczekamy. Co gorsza patch dodał kilka własnych pluskw i obecnie w trybie multi zdarza się, że gra nie rozpoznaje kiedy gracz wciska i przytrzymuje przycisk myszki. Twórcy obiecują szybko to naprawić, ale obecna sytuacja nie przynosi 2K Marin chluby.
Więcej:Niespodzianka w kwestii premiery Borderlands 4. W Polsce zagramy już dziś
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.