Medieval II: Total War, zapowiadany jako niemalże rewolucja, rozczarował wielu fanów gry – otrzymaliśmy bowiem produkt z całą masą irytujących błędów i fatalną sztuczną inteligencją komputera. Twórcy z Creative Assembly, mając świadomość masy niedopatrzeń w grze, już przed jej premierą zapowiedzieli tzw. „day-zero patch”, a więc „łatkę”, która miała być dostępna w dniu premiery MTW II. Jednak termin wydania patcha (ustalony przez samych autorów) dwukrotnie przekładano, informując każdorazowo, że jego wyjście to „kwestia kilku dni”. Rzeczywistość okazywała się jednak brutalna i dni zamieniały się w tygodnie.
Bartłomiej Stachura
Medieval II: Total War, zapowiadany jako niemalże rewolucja, rozczarował wielu fanów gry – otrzymaliśmy bowiem produkt z całą masą irytujących błędów i fatalną sztuczną inteligencją komputera. Twórcy z Creative Assembly, mając świadomość masy niedopatrzeń w grze, już przed jej premierą zapowiedzieli tzw. „day-zero patch”, a więc „łatkę”, która miała być dostępna w dniu premiery MTW II. Jednak termin wydania patcha (ustalony przez samych autorów) dwukrotnie przekładano, informując każdorazowo, że jego wyjście to „kwestia kilku dni”. Rzeczywistość okazywała się jednak brutalna i dni zamieniały się w tygodnie.

Tym razem na oficjalnym blogu możemy przeczytać o tym, co nadchodzący patch zmieni w grze. Palamedes, znany gracz multiplayera, który w zeszłym roku został zatrudniony przez Creative Assembly, w swoim blogu pisze także, iż premiera pierwszej wytęsknionej poprawki do Medieval II: Total War jest kwestią kilku zaledwie dni. Warto jednak dodać, że owe dni mogą zamienić się w tygodnie, bo – jak pokazali autorzy gry – daty się ich nie imają ;) Jednocześnie na drugą połowę lutego 2007 zapowiedziano wyjście drugiego patcha.
Lista najważniejszych zmian, jakie przyniesie pierwsza „łatka” do MTW II :
Więcej:Weteran z Polski nadaje ton Total War: Medieval 3. Gra trafi tam, gdzie nikt się nie spodziewał
GRYOnline
Gracze
Steam