O zabezpieczeniach antypirackich Bulletstorm

Adrian Chmielarz z People Can Fly zdementował pogłoski, jakoby pierwszoosobowa strzelanina Bulletstorm w wersji pecetowej miała zostać wyposażona w zabezpieczenie antypirackie wymagające stałego połączenia z Internetem. Informacje opublikowane w Sieci przez Electronic Arts są według niego zwykłą pomyłką.

Piotr Doroń

Adrian Chmielarz z People Can Fly zdementował pogłoski, jakoby pierwszoosobowa strzelanina Bulletstorm w wersji pecetowej miała zostać wyposażona w zabezpieczenie antypirackie wymagające stałego połączenia z Internetem. Informacje opublikowane w Sieci przez Electronic Arts są według niego zwykłą pomyłką.

O zabezpieczeniach antypirackich Bulletstorm - ilustracja #1

Wiadomość o rzekomym wykorzystaniu nielubianego zabezpieczenia antypirackiego, przywodzącego na myśl stosowaną do niedawna politykę firmy Ubisoft (ostatnimi czasy w znacznym stopniu złagodzoną), ujrzała światło dzienne wraz z odkryciem zamieszczonego na oficjalnej stronie EA nieciekawie brzmiącego wpisu poświęconego Bulletstorm. Sprawę nagłośnił m.in. Destructoid.

Redakcja wymienionego wyżej serwisu dowiedziała się od przedstawicieli People Can Fly, że zamieszczenie powyższej informacji okazało się wynikiem niedbałości jednego z pracowników EA. W rzeczywistości Bulletstorm wymaga bowiem nawiązania połączenia z Internetem, aczkolwiek wyłącznie w momencie przeprowadzania instalacji gry (w celu weryfikacji klucza rejestracyjnego). Później – co jest w pełni zrozumiałe – łączenie z Siecią następują tylko i wyłącznie w przypadku uruchamiania jednego z wieloosobowym trybów rozgrywki.

Opis zamieszczony na stronie EA stanowi również dodatkowe potwierdzenie współpracy gry z Games for Windows LIVE, czyli niezbyt popularnym wśród użytkowników PC systemem, odpowiedzialnym m.in. za rozgrywkę sieciową oraz komunikację pomiędzy graczami. Przypominamy, że po raz pierwszy wspominaliśmy o tym fakcie pod koniec ubiegłego roku.

Bulletstorm trafi do sprzedaży w Europie 25 lutego. Produkcja będzie dostępna w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3. W naszym kraju Bulletstorm będzie dostępny w wersji zlokalizowanej (napisy), a jego sugerowana cena detaliczna została ustalona na poziomie 149,90 złotych (PC) lub 229,90 złotych (konsole). Dystrybutorem gry jest polski oddział Electronic Arts. Od kilku dni demo Bulletstorm mogą sprawdzić w akcji posiadacze X360 i PS3. Zapis z rozgrywki znajdziecie na łamach serwisu tvgry.pl.

Bulletstorm

Bulletstorm

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 22 lutego 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-01-31
17:46

Mepha Senator

Mepha

Czekam :)

Komentarz: Mepha
2011-01-31
17:56

Gilmur Generał

na stima mogli grę walnąć i każdy by byl zadowolony.

Komentarz: Gilmur
2011-01-31
23:31

Nolifer Legend

Nolifer

Nie ma steam nie ma gry , zresztą multi zawodzi a ja nie kupuję gier dla singla .

Komentarz: Nolifer
2011-02-01
05:56

zanonimizowany444630 Senator

😐

Ja mam w dupie Live. Jak gram w gry z Live, to na koncie lokalnym i tyle. Raz chciałem sobie zrobić konto na Live, gdy grałem w Gearsy i Live miał problem z połączeniem się z serwerem, próbowałem z kilkanaście (dwadzieścia kilka?) razy i nic. A przez to nie dawało się wejść na profil nawet lokalnie. I wiecie jaką radę dostałem od tego "cudownego" programu od M$? Żebym usunął konto i spróbował jeszcze raz! Usunął razem z moimi save'ami! OMFG! Na szczęście znalazłem w necie sposób na zaczęcie gry na nowym profilu od wybranego punktu kontrolnego. Co prawda to też nie chciało z początku dobrze zadziałać, ale jakoś grę udało mi się skończyć. Tak więc mam gdzieś Live, jak coś to robię konto lokalne i spieprzaj, Micro$oft!

Komentarz: zanonimizowany444630
2011-02-05
15:28

zanonimizowany624753 Generał

Bali się fali niezadowolenia z powodu tego zabezpieczenia, więc musieli ogłosić, że to pomyłka lub naprawdę był to tylko błąd. Kto wie...

Komentarz: zanonimizowany624753

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl