Bulletstorm skorzysta z Games for Windows Live

Kilka tygodni temu ujawniono pierwsze szczegóły na temat rozgrywek wieloosobowych w Bulletstorm. Teraz okazało się, że w wersji pecetowej tryb multiplayer korzystać będzie z usługi Games for Windows Live.

Adrian Werner

Kilka tygodni temu ujawniono pierwsze szczegóły na temat rozgrywek wieloosobowych w Bulletstorm. Teraz okazało się, że w wersji pecetowej tryb multiplayer korzystać będzie z usługi Games for Windows Live.

Bulletstorm skorzysta z Games for Windows Live - ilustracja #1

Cała sprawa zaczęła się gdy na serwisie sklepu Gamestop pojawił się wpis dotyczący edycji limitowanej Bulletstorm w wersji na PC. Na umieszczonym tam obrazku przedstawiającym okładkę tej produkcji widoczne jest logo usługi Live. Redaktorzy Bigdownload skontaktowali się z Epic Games i otrzymali potwierdzenie, że najnowsza produkcja zespołu People Can Fly skorzysta z systemu Games for Windows Live.

Jest to wieść dosyć zaskakująca, ponieważ 2010 był rokiem odwrotu deweloperów od usługi Microsoftu. Na konkurencję w postaci Steamworks postawiły m.in. takie gry jak Fallout: New Vegas, Kane & Lynch 2: Dog Days, Red Faction: Armagedon czy Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution, a warto pamiętać, że poprzednie odsłony tych produkcji korzystały z Games for Windows Live.

Ujawniono ponadto, że w Bulletstorm pojawi się opcja włączenia cenzury dialogów, która obejmie zarówno głosy postaci jak i napisy.

Bulletstorm

Bulletstorm

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 22 lutego 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.4

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

1

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-12-26
14:19

zanonimizowany768165 Legend

@Kreek: to samo co np. po katastrofie z kwietnia czy wyborach - po prostu odzywa się inna grupa. Tyle. Hipokryzji czy obłudy tutaj nie ma.

Dla mnie taki bajer może być, niby mogę pisać "po co" i "na co" ale szkoda klawiatury :)

Komentarz: zanonimizowany768165
2010-12-26
16:05

Kacperpol Konsul

👍

uff na szczęście nie ten zbugowany lagujący i mulący steam
nie mówcie że steam jest dobry nawet ostanie wydarzenie to powierdzają pasztet z black opsem nie włączająca sie mafia 2 czy MW 2 i problemy ze znalezieniem serva bo masz niby pirata czy jakieś cheaty

Komentarz: Kacperpol
2010-12-26
22:12

borban Konsul

Ja się cieszę. Kupię wersję pc a nie na x360. Taniej, archivy i pogram w lepszej rozdzielczości. Lubię GfWL.

Komentarz: borban
2010-12-26
22:23

zanonimizowany763875 Chorąży

Szczerze, wolałbym Steam'a no, ale jak gra będzie tego warta...

Komentarz: zanonimizowany763875
2010-12-26
23:13

zanonimizowany734053 Centurion

sinbad78 - hej, jeśli ktoś nie wie jak temu zaradzić - to fakt, jest to problem i fatalne rozwiązanie, ale jeśli się wie co zrobić to nie widzę w tym żadnego problemu - skończyłem resident evil 5, the club i quantum of solace nie tracąc postępu w grze, a wykonując reinstalki systemu. Wystarczy skopiować sejwy i katalog GfWL w którym znajdują się wszystkie dane dotyczące postępu gry/osiągnięć. Interesują nas dwa katalogi - jeden to ten w którym trzyma się sejwy dla danej gry, a drugi to wcześniej xlive. instalujesz system na nowo, instalujesz wszystko co potrzeba (stery, programy itp), instalujesz GfWL, uruchamiasz daną grę, wychodzisz z tej gierki, teraz katalog z sejwami do gry wrzucasz w to miejsce gdzie powinien być, stary katalog xlive wrzucasz tam gdzie jest ten nowy po instalce nowego systemu i grasz od momentu w którym skończyłeś - a więc da się! Fakt, jest z tym trochę zabawy i jest to niezbyt wygodne rozwiązanie, ale jest to możliwe. Steam pewnie robi to sprawniej (nie wiem, nie grałem przez steam już chyba rok), ale jeżeli gra wykorzystuje GfWL to jest sposób na sejwy i konfigi. Jeżeli kogoś interesuje to bardziej, to mogę spróbować zrobić jakiś tutorial, którzy przybliży tę metodę.
Pozdrawiam

Komentarz: zanonimizowany734053

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl