Bulletstorm skorzysta z Games for Windows Live
Kilka tygodni temu ujawniono pierwsze szczegóły na temat rozgrywek wieloosobowych w Bulletstorm. Teraz okazało się, że w wersji pecetowej tryb multiplayer korzystać będzie z usługi Games for Windows Live.
Kilka tygodni temu ujawniono pierwsze szczegóły na temat rozgrywek wieloosobowych w Bulletstorm. Teraz okazało się, że w wersji pecetowej tryb multiplayer korzystać będzie z usługi Games for Windows Live.

Cała sprawa zaczęła się gdy na serwisie sklepu Gamestop pojawił się wpis dotyczący edycji limitowanej Bulletstorm w wersji na PC. Na umieszczonym tam obrazku przedstawiającym okładkę tej produkcji widoczne jest logo usługi Live. Redaktorzy Bigdownload skontaktowali się z Epic Games i otrzymali potwierdzenie, że najnowsza produkcja zespołu People Can Fly skorzysta z systemu Games for Windows Live.
Jest to wieść dosyć zaskakująca, ponieważ 2010 był rokiem odwrotu deweloperów od usługi Microsoftu. Na konkurencję w postaci Steamworks postawiły m.in. takie gry jak Fallout: New Vegas, Kane & Lynch 2: Dog Days, Red Faction: Armagedon czy Warhammer 40,000: Dawn of War II – Retribution, a warto pamiętać, że poprzednie odsłony tych produkcji korzystały z Games for Windows Live.
Ujawniono ponadto, że w Bulletstorm pojawi się opcja włączenia cenzury dialogów, która obejmie zarówno głosy postaci jak i napisy.

GRYOnline
Gracze
- EA / Electronic Arts
- PC
Komentarze czytelników
zanonimizowany768165 Legend
@Kreek: to samo co np. po katastrofie z kwietnia czy wyborach - po prostu odzywa się inna grupa. Tyle. Hipokryzji czy obłudy tutaj nie ma.
Dla mnie taki bajer może być, niby mogę pisać "po co" i "na co" ale szkoda klawiatury :)
Kacperpol Konsul
uff na szczęście nie ten zbugowany lagujący i mulący steam
nie mówcie że steam jest dobry nawet ostanie wydarzenie to powierdzają pasztet z black opsem nie włączająca sie mafia 2 czy MW 2 i problemy ze znalezieniem serva bo masz niby pirata czy jakieś cheaty
borban Konsul
Ja się cieszę. Kupię wersję pc a nie na x360. Taniej, archivy i pogram w lepszej rozdzielczości. Lubię GfWL.
zanonimizowany763875 Chorąży
Szczerze, wolałbym Steam'a no, ale jak gra będzie tego warta...
zanonimizowany734053 Centurion
sinbad78 - hej, jeśli ktoś nie wie jak temu zaradzić - to fakt, jest to problem i fatalne rozwiązanie, ale jeśli się wie co zrobić to nie widzę w tym żadnego problemu - skończyłem resident evil 5, the club i quantum of solace nie tracąc postępu w grze, a wykonując reinstalki systemu. Wystarczy skopiować sejwy i katalog GfWL w którym znajdują się wszystkie dane dotyczące postępu gry/osiągnięć. Interesują nas dwa katalogi - jeden to ten w którym trzyma się sejwy dla danej gry, a drugi to wcześniej xlive. instalujesz system na nowo, instalujesz wszystko co potrzeba (stery, programy itp), instalujesz GfWL, uruchamiasz daną grę, wychodzisz z tej gierki, teraz katalog z sejwami do gry wrzucasz w to miejsce gdzie powinien być, stary katalog xlive wrzucasz tam gdzie jest ten nowy po instalce nowego systemu i grasz od momentu w którym skończyłeś - a więc da się! Fakt, jest z tym trochę zabawy i jest to niezbyt wygodne rozwiązanie, ale jest to możliwe. Steam pewnie robi to sprawniej (nie wiem, nie grałem przez steam już chyba rok), ale jeżeli gra wykorzystuje GfWL to jest sposób na sejwy i konfigi. Jeżeli kogoś interesuje to bardziej, to mogę spróbować zrobić jakiś tutorial, którzy przybliży tę metodę.
Pozdrawiam