Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 grudnia 2010, 10:25

autor: Sarge

Deweloper serii Rock Band odzyskał swoją niezależność

Studio Harmonix znane jest graczom dzięki najwyższej jakości grom muzycznym – zaczynając od Frequency i Amplitude, a kończąc na serii Rock Band oraz ostatnio wydanym Dance Central. Tymczasem ogłoszono, że amerykański deweloper odzyskał swoją dawną niezależność po tym, jak w 2006 roku wykupiła go spółka Viacom.

Studio Harmonix znane jest graczom dzięki najwyższej jakości grom muzycznym – zaczynając od Frequency i Amplitude, a kończąc na serii Rock Band oraz ostatnio wydanym Dance Central. Tymczasem ogłoszono, że amerykański deweloper odzyskał swoją dawną niezależność po tym, jak w 2006 roku wykupiła go spółka Viacom.

Teraz Harmonix sprzedano firmie Harmonix-SBE Holdings LLC należącej do Columbus Nova LLC. Innymi słowy, utalentowani twórcy niejako wykupili „sami siebie” i na nowo stali się niezależnym tworem, działającym bez ograniczeń narzucanych przez nadrzędny koncern. Szczegóły podpisanej umowy nie zostały ujawnione.

Deweloper serii Rock Band odzyskał swoją niezależność - ilustracja #1

To ważne wydarzenie na oficjalnym forum serii Rock Band skomentował John Drake, zajmujący się kontaktami ze społecznością. Przede wszystkim podziękował on spółce Viacom za wspaniałą współpracę przez ostatnie lata. Zwrócił uwagę na to, że w tym czasie wydano kilka wysoko ocenianych gier, a ich autorzy mieli okazję pracować z takimi gwiazdami jak The Beatles, Green Day, czy AC/DC.

Na koniec dodał: „Jesteśmy podekscytowani, że możemy powrócić do swoich korzeni jako niezależne studio. Jeśli chodzi o to, co to znaczy dla Was, to możecie być spokojni o kolejne DLC dla serii Rock Band. Zamierzamy dalej wspierać nasze wcześniej wydane tytuły i ciężko pracujemy nad kilkoma niezapowiedzianymi projektami, na punkcie których stracicie głowę”.

Czy możemy się zatem w najbliższym czasie spodziewać ogłoszenia nowej marki? Na razie jeszcze za wcześnie by o tym myśleć, ale jak dotąd dzieła Harmonix nie schodziły poniżej pewnego poziomu, więc jesteśmy całkiem ciekawi, czym mogą być owe „niezapowiedziane projekty”.

gry