Nintendo DS niczym ciepłe bułeczki

Kilka dni temu informowaliśmy Was o wielomilionowej kampanii reklamowej konsoli Nintendo DS, która ruszyła pełną parą na terenie Stanów Zjednoczonych. Główny slogan tej akcji – „Touching is Good” (dotykanie jest dobre) – widocznie spodobał się Amerykanom, gdyż popyt na nowego handhelda jest wręcz ogromny.

Włodarczak Adam

Komentarze

Kilka dni temu informowaliśmy Was o wielomilionowej kampanii reklamowej konsoli Nintendo DS, która ruszyła pełną parą na terenie Stanów Zjednoczonych. Główny slogan tej akcji – „Touching is Good” (dotykanie jest dobre) – widocznie spodobał się Amerykanom, gdyż popyt na nowego handhelda jest wręcz ogromny.

Nintendo DS niczym ciepłe bułeczki - ilustracja #1

Nintendo DS cieszy się tak dużą popularnością, że postanowiono wstrzymać w niektórych miejscach przedsprzedaż. Sprzedawcy obawiają się po prostu, że w dniu premiery może zabraknąć konsol. Sklepy co prawda cały czas przyjmują zamówienia, lecz większość z nich wprowadziła ograniczenia – jedna konsola dla jednego kupującego.

Premierę Nintendo DS za Wielką Wodą zaplanowano na 21 listopada. Cenę ustalono na 149.99 USD (ok. 510 zł) a w „pakiecie startowym” znajdzie się wbudowany program PictoChat oraz grywalne demo Metroid Prime Hunters: First Hunt.

Poradnik: Beyond Divinity

Następny
Poradnik: Beyond Divinity

Prekursor produkcji MMO, gra Meridian 59 powraca do świata żywych

Poprzedni
Prekursor produkcji MMO, gra Meridian 59 powraca do świata żywych

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl