Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 27 lutego 2010, 10:46

autor: Piotr Doroń

Metro 2033 bez przedpremierowego dema

Przedstawiciele firm 4A Games i THQ poinformowali za pośrednictwem Twittera, że osoby czekające na przedpremierową publikację wersji demonstracyjnej gry akcji Metro 2033 obejdą się smakiem.

Przedstawiciele firm 4A Games i THQ poinformowali za pośrednictwem Twittera, że osoby czekające na przedpremierową publikację wersji demonstracyjnej gry akcji Metro 2033 obejdą się smakiem.

Metro 2033 bez przedpremierowego dema - ilustracja #1

Z powodu braku wystarczającej ilości czasu takowe demo niestety nie zostanie przygotowane. W największym stopniu decyzja ta uderzy w graczy mających zamiar nabyć edycję pecetową gry. Brak demonstracji nie pozwoli im bowiem sprawdzić, jak posiadane przez nich komputery radzą sobie z wyświetlaniem zaawansowanej oprawy graficznej Metro 2033. Osiągnięcie zadowalającej jakości oraz płynności wymagać będzie naprawdę mocnego komputera.

Przypominamy, że strzelanina będzie oferować wsparcie dla bibliotek DirectX 11, wykorzystując przy tym funkcje najnowszych kart graficznych. Ponadto dzieło ukraińskiego studia 4A Games zrobi użytek z technologii Nvidia 3D Vision oraz PhysX.

Warto w tym momencie zauważyć, że wydawca Metro 2033, firma THQ, nie odrzuca całkowicie szans na publikacjęwersji demonstracyjnej. Będzie to jednak możliwe dopiero po światowej premierze przygód Artema, rozgrywających się postnuklearnej Moskwie.

Polski debiut Metro 2033 odbędzie się16 marca. Produkcja 4A Games zostanie wydana w naszym kraju w rosyjskiej wersji językowej z polskimi napisami. Dotyczy to jednakże wyłącznie edycji pecetowej – odsłona na Xboksa 360 będzie dostępna w całości po angielsku.

Warto odnotować, że w sprzedaży internetowej znajdzie się również wyjątkowa edycja kolekcjonerska gry na PC. W jej skład wejdzie m.in. książka Dymitrija Głuchowskiego, na podstawie której opracowana została produkcja 4A Games, a także autentyczna maska przeciwgazowa, wraz z filtropochłaniaczem oraz torbą.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej