Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 listopada 2011, 12:08

autor: Adrian Werner

Mass Effect 3 z trzema trybami kampanii

Dzięki wyciekowi bety Mass Effect 3 dowiedzieliśmy się kilku ciekawych rzeczy. Wśród nich znajduje się informacja, że autorzy szykują trzy tryby kampanii.

Za sprawą pomyłki kogoś z firmy Microsoft wewnętrzna beta Mass Effect 3 udostępniona została ludziom, którzy wcześniej zgłosili chęć wzięcia udziału w testach nowej aktualizacji Xbox Live. Gdy wyszło to na jaw, błąd został szybko naprawiony, ale przez ten czas fani zdążyli dowiedzieć się m.in., że gra zawierać będzie trzy tryby rozegrania kampanii – zręcznościowy, fabularny i RPG.

Mass Effect 3 z trzema trybami kampanii - ilustracja #1

Źródło: NeoGAF

Tryb zręcznościowy zaprojektowano oczywiście dla osób preferujących gry akcji. Wybierając go otrzymamy średni poziom trudności walki, a podczas rozmów nasze kwestie wybierane będą automatycznie. W zaprojektowanym dla ludzi dbających jedynie o scenariusz trybie fabularnym dostaniemy niski poziom trudności i pełną swobodę podczas dialogów. Z kolei w trybie RPG znajdziemy średni poziom trudności i sami zdecydujemy o przebiegu konwersacji.

Poproszeni o komentarz ludzie z BioWare stwierdzili, że ten element wciąż znajduje się we wczesnej fazie produkcji i wiele może jeszcze ulec zmianie. Celem jest takie zaprojektowanie gry, by mogła zaspokoić oczekiwania wielu grup graczy, zarówno miłośników strzelanek oraz RPG-ów, jak i ludzi, którzy lubią serię Mass Effect głównie z powodu rozbudowanej warstwy fabularnej.

Mass Effect 3 z trzema trybami kampanii - ilustracja #2

Źródło: NeoGAF

Jakiś czas temu pisaliśmy o sieciowym trybie Galaxy of War, który urozmaici rozgrywki multiplayer. Dzięki wersji beta wiemy już, że system ten oparty zostanie o usługę Origin. Zainteresowanym grą polecamy udanie się na forum NeoGAF, którego użytkownicy opublikowali masę screenów z bety.

Na koniec przypomnijmy, że Mass Effect 3 zostanie wydany w marcu 2012 roku na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej