Konsolowa wersja gry Crysis z polskimi napisami
Pierwsza część Crysis w wersji na konsole będzie zawierała polskie napisy. Firma Electronic Arts potwierdziła, że konwersja na Xboksa 360 i PlayStation 3 nie sprawi problemów osobom, które nie władają językiem angielskim. Produkcja zostanie wydana w październiku w dystrybucji cyfrowej.
Szymon Liebert
Firma Electronic Arts Polska potwierdziła na swoim koncie Twitter, że konsolowa wersja pierwszej odsłony serii Crysis zostanie wydana po polsku. Konwersja trafi do sprzedaży w dystrybucji elektronicznej w przyszłym miesiącu. W kultową pecetową strzelankę, która rozgrzała do czerwoności karty grafiki w niejednym komputerze, zagrają posiadacze PlayStation 3 oraz Xboksa 360.
Informacja o obecności lokalizacji w konsolowej wersji Crysis pojawiła się w zwiastunie gry, który opublikowano wczoraj. Dzisiaj otrzymaliśmy potwierdzenie, że posiadacze platform Sony i Microsoftu będą mogli zagrać z napisami. Strzelanka zostanie wydana w październiku i będzie kosztowała 69 złotych na PlayStation Network oraz 1600 punktów Microsoftu na Xbox LIVE.
Crysis to produkcja, w której wcielamy się w najemników przyszłości, korzystających z zaawansowanych kombinezonów bojowych. Dzieło studia Crytek zachwyca do dzisiaj grafiką oraz ciekawą rozgrywką. Wersja na Xboksa 360 i PlayStation 3 zostanie podobno wzbogacona o kilka efektów (w tym poprawiony system oświetlenia) i elementów rozgrywki (usprawniony nanokombinezon).

GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany722793 Chorąży
@Drau
Niezupełnie a na pewno nie do końca tylko tak może być. Wszystko można zrobić także programowo(softwareowo). W tym przypadku narażamy się jednak na drastycznie zmniejszoną wydajność i płynność animacji. Nie zapominajmy jednak, że na pokładzie konsol mamy po 3 rdzenie taktowane 3,2 GHz a to nie jest mało. Wiadomo, że pamięć w tym przypadku jest wąskim gardłem, ale dzięki np. kartom pamięci te procesy można wspomóc.
Wszystko co opisałem stanowi pewien element utopi, bo z wiadomych przyczyn nikt nie zdecyduje się na tak czasochłonny proces optymalizacyjny. Microsoft w pewnym sensie wyciagnął do programistów pomocną dłoń i sposób "upakowania" danych podniósł w kilkunastu procentach tzw. XGD3(poprzednio XGD2).
zanonimizowany575374 Generał
Drau - też tak uważam, ale pewny jestem tylko skoku z samolotu, że nie był na low. Dlaczego? Były chmury, na Low nie ma chmur jak dobrze pamiętam. Reszta wygląda jak low widać to np. po drzewach. Nie jestem pewny sceny z robotem, bo tam wszystko niewyraźne jest :)
zanonimizowany431140 Legend
@los amigos [ gry online level: 12 - Chorąży ] >@Drau
no, np. przez update'y online albo tymi na płytach z kolejnymi tytułami.
Czas mieli na optymalizację, ale i tak nie robił tego Crytek DE tylko Crytek KR więc czego tu oczekiwać.
Ale hardware z 2005 roku stac tylko na to, na co go stac. Przeciez w konsolach od czasu premiery nie bylo zadnych hardware'owych zmian.
Optymalizacja daje duzo, to prawda, ale nie czyni cudow. A ty sie cudow spodziewasz.
Henrar Generał

Do wszystkich tych, co porównują Crysisa z pierwszego trailera do PCtowej wersji - wersja z trailera była wczesnym buildem. Crytek wypuścił screeny z późniejszej wersji:
http://www.lensoftruth.com/crysis-remastered-trailer-compared-by-crytek/
zanonimizowany722793 Chorąży
@Drau
no, np. przez update'y online albo tymi na płytach z kolejnymi tytułami.
Czas mieli na optymalizację, ale i tak nie robił tego Crytek DE tylko Crytek KR więc czego tu oczekiwać.