Opublikowana w ostatni dzień października łata do gry F.E.A.R., sprawiła części użytkowników mnóstwo problemów. Programiści z firmy Monolith Productions długo pracowali nad poprawką, usuwającą irytujący błąd. Po kilkunastu dniach trafiła ona wreszcie do Internetu.
Opublikowana w ostatni dzień października łata do gry F.E.A.R., sprawiła części użytkowników mnóstwo problemów. Programiści z firmy Monolith Productions długo pracowali nad poprawką, usuwającą irytujący błąd. Po kilkunastu dniach trafiła ona wreszcie do Internetu.

Po instalacji łaty 1.02 (niezbędnej, aby cieszyć się dostępem do większości serwerów w trybie multiplayer), niektórzy gracze mieli problemy z uruchomieniem programu przy aktywnym połączeniu internetowym. Błąd związany z zabezpieczeniem SECUrom był bardzo poważny, gdyż autorzy F.E.A.R. długo ociągali się z publikacją kolejnej poprawki. Wreszcie stała się ona dostępna, a ściągnąć ją można m.in. za pośrednictwem naszego serwisu.
Więcej:Nowe Call of Duty „oszukuje”, lecz na Steam i tak nie może się równać z Battlefield 6 i ARC Raiders
GRYOnline
Gracze
Steam

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.