Kolejna odsłona Need For Speed w produkcji

Need for Speed: Undercover (PC, PS3, X360, Wii, PS2, PSP, NDS i Bóg wie co jeszcze) ściga się z czasem, by zdążyć na swoją listopadową premierę, a Electronic Arts wspólnie z deweloperem Black Box zastanawiają się nad finalnym kształtem kolejnej odsłony swej kultowej serii. Tak jest, dobrze przeczytaliście – Need for Speed 10 znajduje się już w zaawansowanym stadium produkcji. Powinniście zacząć odkładać pieniądze.

Piotr Doroń

Need for Speed: Undercover (PC, PS3, X360, Wii, PS2, PSP, NDS i Bóg wie co jeszcze) ściga się z czasem, by zdążyć na swoją listopadową premierę, a Electronic Arts wspólnie z deweloperem Black Box zastanawiają się nad finalnym kształtem kolejnej odsłony swej kultowej serii. Tak jest, dobrze przeczytaliście – Need for Speed 10 znajduje się już w zaawansowanym stadium produkcji. Powinniście zacząć odkładać pieniądze.

Informację o rozpoczęciu dewelopingu nowej odsłony popularnego cyklu zdradził w rozmowie z serwisem Play.tm Jesse Abney, producent z Back Box. Oznajmił w jej trakcie, że NfS 10 znajduje się w produkcji już od dobrych sześciu miesięcy. Można więc założyć z wielką dozą prawdopodobieństwa, że znaczna część elementów, które złożą się na tę pozycję jest już zaprojektowana i poddawana szlifom, zbliżającym produkcję do światowego debiutu na półkach sklepowych. Warto też dodać, że liczba 10 w nazwie (zapewne kodowej) nowej gry może nieco mylić. Wszak do tej pory ukazało się 12 Need for Speedów. O co dokładnie chodzi? Dowiemy się zapewne niedługo.

Zanim jednak do tego dojdzie, wszyscy fani NfS powinni skupić swoją uwagę na Undercover, które trafi do sprzedaży 21 listopada. W przypadku tejże produkcji twórcy postanowili położyć większy nacisk na fabułę, niż miało to miejsce w poprzednich odsłonach Need for Speed. Oczywiście sama rozgrywka nie ulegnie znaczącym zmianom - ponownie dostaniemy do dyspozycji szybkie, stuningowane samochody (miedzy innymi pojawią się Audi R8, BMW M6, Lexus IS-F) po prostu stworzone do nielegalnych wyścigów, w trakcie których osiągniemy zawrotne prędkości nie dbając o zachowanie jakichkolwiek zasad ruchu drogowego. Do zwycięstwa potrzebne będzie nie tylko prześcignięcie przeciwników, ale także przechytrzenie policyjnych pościgów.

Wszystkich fanów komputerowych edycji NfS zapraszamy do zapoznania się z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi Undercovera w wersji na PC. Waszej uwadze polecamy również krótki test produkcji, który zamieściliśmy na naszych łamach w trakcie tegorocznych targów Games Convention.

Need for Speed: Undercover

Need for Speed: Undercover

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 18 listopada 2008

Informacje o Grze
6.1

GRYOnline

6.7

Gracze

7.5

Steam

OCEŃ
Oceny
  • EA / Electronic Arts
Podobało się?

0

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-10-08
12:19

legrooch Legend

legrooch
👎

To jak z Microsoftem. Ledwo Vista wyszła, a już Windows 7 na horyzoncie....

Komentarz: legrooch
2008-10-08
14:09

john_himself Senator

john_himself

Bez przesady Vista wyszła zimą 2006/2007 a Windows 7 planowany jest dopiero na 2010 rok (ok 3 lat odstępu). Teraz wszyscy psioczą na MS bo jest to modne, ciekawe ze premiery:
- Windows 98 SE (maj 1999)
- Windows 2000 (luty 2000) - 8 m-cy odstępu
- Windows Me (wrzesień 2000) - 7 m-cy odstępu
- Windows XP (październik 2001) - 13 m-cy odstępu

...jakoś was nie drażniły. Jakie narzekanie jest teraz modne :/

//info z wiki

Komentarz: john_himself
2008-10-08
21:10

zanonimizowany370388 Generał

A wy narzekacie, że seria Tomb Raider ciągle żyje :| Gosh jak można tyle gier z jednej serii zrobić, a w dodatku niewypałów ?

Komentarz: zanonimizowany370388
2008-10-08
22:26

CWSerek Pretorianin

Need for Speed, czyli grafika na najwyższym poziomie (powiedzmy) i efekciarstwo godne napalonych dzieciaków. Ta seria byłaby ok, gdyby nie coraz bardziej zaniżany poziom trudności oraz większe niedorzeczności w doborze klimatu kolejnych części (miało być już rozstanie z tuningiem, nowa jakość w postaci symulacji, teraz przyszła pora na fabułę [z okazji kolejnej części filmu Transporter?] i wyścigi w stylu Most Wanted).

Dla mnie brak szans, jeśli gra na najwyższym poziomie trudności będzie prezentować to, co ProStreet (totalne dno, wyprane z jakiegokolwiek wysiłku wkładanego w grę). Dodam, że jestem niedzielnym graczem i cenię sobie przystępność rozgrywki.

Komentarz: CWSerek
2008-10-09
19:59

Browar Drinker Generał

Browar Drinker

Wpadka :P Do tej pory ukazało się 11 a nie 12 części NFS. Undercover jeszcze nie został wydany.

Komentarz: Browar Drinker

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl