Jagged Alliance: Back in Action zadebiutuje w lutym

Firma bitComposer Games poinformowała, że gra Jagged Alliance: Back in Action trafi do sprzedaży w lutym przyszłego roku.

Marek Oramus

Wszystko wskazuje na to, że gra Jagged Alliance: Back in Action, która pierwotnie miała trafić na sklepowe półki w październiku, ukaże się ostatecznie w lutym przyszłego roku. Informacja ta pojawiła się na oficjalnej stronie produkcji studia bitComposer Games.

Jagged Alliance: Back in Action zadebiutuje w lutym - ilustracja #1

Z krótkiej zapowiedzi wynika, że na terenie Niemiec pecetowa gra Jagged Alliance: Back in Action będzie sprzedawana po 44,99 euro (ok. 203 złote), czyli niewiele taniej od największych hitów. Biorąc pod uwagę skalę projektu wydaje się to być zbyt wygórowana kwota. Z drugiej strony wszyscy gracze władający językiem angielskim mogą za pośrednictwem oficjalnej strony złożyć zamówienie przedpremierowe w brytyjskim oddziale sklepu internetowego Amazon, w którym cenę ustalono na poziomie 29,99 funtów (ok. 160 złotych). Najlepszym rozwiązaniem wydaje się być jednak poczekanie na decyzję któregoś z polskich dystrybutorów o wydaniu tego tytułu.

Jagged Alliance: Back in Action zadebiutuje w lutym - ilustracja #2

Przypomnijmy, że gra Jagged Alliance: Back in Action stanowi duchowego spadkobiercę serii stworzonej przez studio Sir-Tech. Najważniejszym elementem pierwowzoru, który przyczynił się do jego ogromnej popularności, był rozbudowany system turowy. Dzięki niemu, szczególnie na wysokim poziomie trudności, pokonywanie kolejnych obszarów patrolowanych przez wroga wymagało zdolności taktycznych, a zabicie każdego przeciwnika sprawiało dużą satysfakcję.

Trudno więc dziwić się, że decyzja o porzuceniu turowego modelu rozgrywki spowodowała znaczne kontrowersje i kłótnie wśród bardziej konserwatywnych miłośników serii. W grze Jagged Alliance: Back in Action zastąpiono to rozwiązanie system aktywnej pauzy, pozwalającym na kolejkowanie rozkazów wydawanych najemnikom. Choć pomysł ten wydaje się interesujący i może sobie zaskarbić serca nowych użytkowników, to dla wielu starszych graczy pozostaje nie do przełknięcia. Dla nich zdecydowanie lepszym pomysłem wydaje się być bliższe zapoznanie się z produkcją Jagged Alliance Online, która pod względem mechaniki w znacznie większym stopniu przypomina oryginalną serię z lat 90-tych.

Jagged Alliance: Back in Action

Jagged Alliance: Back in Action

PC
po premierze

Data wydania: 9 lutego 2012

Informacje o Grze
7.0

GRYOnline

6.4

Gracze

7.2

Steam

OCEŃ
Oceny
  • bitComposer Games
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-11-30
08:48

Convi Chorąży

Za przeproszenie, chyba ich... pojebało. Poważnie mówie. Jakieś nieznane studio robi grę, bazując w dużej mierze na marce i dużo sobie żądają... Będzie fail ;|. Gra może być fajna, ale nie za taką cenę.

Komentarz: Convi
2011-11-30
10:43

Fett Legend

Fett

A ja mam do nich pełne zaufanie. Nie chce oceniać tytułu dopóki go nie zobaczę, bo do serii mam ogromny sentyment, JA2 do teraz mam zainstalowane.

Komentarz: Fett
2011-11-30
11:17

zanonimizowany706369 Centurion

w odnośniku do JA: Online link do strony oficjalnej gry prowadzi do Back In Action a nie online
http://jaggedalliance.gamigo.com/en/

Komentarz: zanonimizowany706369
2011-11-30
23:16

bletz Chorąży

bletz

Ja jestem dużym fanem JA2 i nie tak dawno grałem w niego (v.1.13 ofc i inne mody). I mimo archaicznej grafiki dawał mi masę zabawy.

Szukając czegoś w podobnych klimatach natrafiłem na 7.62. Na początku kręciłem nosem że nie ma tur a jest aktywna pauza. Jednak jak już trochę pograłem (tutaj warto polecić moda Blue Sun Mod) to stwierdziłem że aktywna pauza to jednak całkiem fajna rzecz i to z kilku powodów:

- nie pozwala na wredne zagrywki typu wychyl się strzel i bezpiecznie schowaj
- koordynacja całej drużyny jest ważniejsza
- można lepiej balansować czas potrzebny na wykonanie poszczególnych czynności
- ma się wrażenie że, gra jest bardziej realistyczna

Oczywiście oba systemy mają swoje plusy i minusy. Ja jestem za systemem aktywnej pauzy - przy założeniu że system ten będzie wykonany porządnie a przeciwnicy nie będą ani przesadnie głupi ani "wszechwiedzący".

Komentarz: bletz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl