Hideo Kojima zaprezentował Death Stranding 2: On the Beach podczas specjalnego wydarzenia. Gra ma być jeszcze dziwniejsza niż część pierwsza

Hideo Kojima pojawił się na wydarzeniu Tokyo Game Show 2024. Zaprezentował tam nowe materiały z gry Death Stranding 2.

Marcin Bukowski

Komentarze

Hideo Kojima zaprezentował Death Stranding 2: On the Beach podczas specjalnego wydarzenia. Gra ma być jeszcze dziwniejsza niż część pierwsza, źródło grafiki: Kojima Productions.
Hideo Kojima zaprezentował Death Stranding 2: On the Beach podczas specjalnego wydarzenia. Gra ma być jeszcze dziwniejsza niż część pierwsza Źródło: Kojima Productions.

Aktualizacja #2 (2 października, godz. 20:50)

Jeden z internautów – prawdopodobnie znający język japoński – zwrócił uwagę, że Hideo Kojima nie mówi, jak zinterpretowały to branżowe media, o postępie prac nad Death Stranding 2 jako takim, tylko o tym, że balansuje części gry stworzone przez poszczególne zespoły deweloperskie i udało mu się to zrobić w 30–40% właśnie. Trzeba przyznać, że bardziej pasuje to do drugiej części przytoczonej wcześniej wypowiedzi. Gdyby bowiem produkcja była na tę chwilę gotowa zaledwie w 30–40 %, wątpliwe wydawałoby się, by miała wyjść w 2025 roku, zwłaszcza biorąc pod uwagę rozmiar gier Kojimy.

Aktualizacja #1 (30 września, godz. 19:50)

Podczas wczorajszego wystąpienia (patrz odnośnik poniżej) Hideo Kojima wyjawił, że Death Stranding 2 jest ukończone w 30–40%. Co jednak najważniejsze, premiera produkcji nadal planowana jest na 2025 rok. Konkretną datę mamy poznać w 2025 r., gdyż „nieprzewidziane okoliczności” uniemożliwiają ujawnienie jej wcześniej.

Oryginalna wiadomość (29 września, godz. 11:28)

Podczas wydarzenia Tokyo Game Show 2024 odbył się specjalny, ponad 90-minutowy panel poświęcony Death Stranding 2: On The Beach. Obecny na miejscu Hideo Kojima zaprezentował światu m.in. nowe materiały z gry, które ujawniają wcielających się w postacie aktorów.

Nowe materiały z Death Stranding 2

W serwisie X znaleźć możemy wszystkie nowe materiały podzielone na poszczególne części. Pierwszy film skupia się na postaciach Dollmana i Tarmana. Tego pierwszego odgrywa Fatih Akin, natomiast drugiego George Miller, czyli reżyser filmów z serii Mad Max. Co ciekawe, Kojima już wcześniej ciepło wypowiadał się o twórcy, nazywając go nawet „swoim bogiem”.

Drugi materiał ujawnia postacie Tomorrow i Rainy. Pierwsza z nich odgrywana jest przez zapowiedzianą już jakiś czas temu Elle Fanning. Druga natomiast przez japońską aktorkę Shioli Kutsunę.

Nie zabraknie również powracających postaci, takich jak Heartman. W niego ponownie wcieli się duński reżyser Nicolas Winding Refn.

Tryb fotograficzny

Death Stranding 2, podobnie jak część pierwsza, zaoferuje tryb fotograficzny, który zapowiada się na jeden z najbardziej rozbudowanych tego typu modułów w grach. Jeżeli lubicie robić zdjęcia ulubionym postaciom, to powinniście być zachwyceni.

Na koniec wydarzenia Kojima odniósł się krótko do daty premiery gry stwierdzając, że ta zostanie ogłoszona w przyszłym roku. Przekazał również, że „dwójka” będzie jeszcze dziwniejsza niż poprzedniczka.

Projektowanie jeszcze się nie zakończyło, ale jestem pewien, że gra okaże się jeszcze dziwniejsza niż część pierwsza. Robimy to z myślą: „Czy taka gra naprawdę istnieje?”.

Death Stranding 2: On The Beach zadebiutuje w 2025 roku na PlayStation 5.

9.1

GRYOnline

8.0

Gracze

9.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

5

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

7 dni pracy w tygodniu, aby „po raz kolejny stworzyć niesamowite doświadczenie” dla fanów. Przygotowania do CitizenConu to trudny czas dla deweloperów Star Citizena

Następny
7 dni pracy w tygodniu, aby „po raz kolejny stworzyć niesamowite doświadczenie” dla fanów. Przygotowania do CitizenConu to trudny czas dla deweloperów Star Citizena

„Nasi fani nie chcą grać w nasze gry, chcą żyć w światach, które tworzymy”. Projektant Starfield: Shattered Space wyjaśnił podejście Bethesdy do tworzenia dodatków

Poprzedni
„Nasi fani nie chcą grać w nasze gry, chcą żyć w światach, które tworzymy”. Projektant Starfield: Shattered Space wyjaśnił podejście Bethesdy do tworzenia dodatków

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl