H1Z1 - deweloperzy wycofują się z opłat za przepustkę Battle Royale
John Smedley, szef studia Daybreak Game Company, zapowiedział na forum Reddit, że deweloper nie wprowadzi zapowiedzianych opłat za dostęp do trybu Battle Royale. Zamiast tego twórcy skupią się na naprawianiu błędów i rozwijaniu produkcji.
Kamil Zwijacz

Wczoraj informowaliśmy o kolejnym kontrowersyjnym ruchu zespołu Daybreak Game Company (dawniej Sony Online Entertainment), który zamierza wprowadzić do gry H1Z1 możliwość wykupywania dostępu do trybu Battle Royale za 7 dolarów miesięcznie bez naruszenia osobistych zasobów event ticketów. Zapowiedź tego rozwiązania, delikatnie pisząc, nie spotkała się z ciepłym odzewem społeczności skupionej wokół produkcji, zwłaszcza, że twórcy nie za bardzo zwracają uwagę na błędy i powolny rozwój swojej gry. Fala niezadowolenia była na tyle duża, że deweloperzy postanowili zrezygnować z wprowadzenia opłat, a przynajmniej na razie. Na forum Reddit John Smedley, szef studia Daybreak Game Company, stwierdził, że:
„Wysłuchaliśmy Waszych opinii (…) Skupimy się na błędach, nowej zawartości i dodawaniu mnóstwa elementów do BR i głównej części gry, byście poczuli, że warto wydać pieniądze. Tylko wtedy będziemy mogli pobierać opłaty”.
Jak więc widać, tym razem deweloperzy postanowili zastosować się do wymagań graczy i kontrowersyjny pomysł odchodzi w odstawkę na dłuższy czas, a zamiast tego twórcy skupią się na innych elementach H1Z1, co miejmy nadzieję wyjdzie grze na dobre.
H1Z1 trafiło do Steam Early Access w połowie stycznia bieżącego roku i na dzień dobry wywołało negatywne poruszenie wśród graczy, którzy narzekali na stabilność działania serwerów i elementy pay-to-win. W związku z tym deweloper postanowił zwrócić pieniądze niezadowolonym klientom, ale nie był to koniec problemów. Gracze bowiem szybko przypomnieli producentom, że swego czasu zarzekali się, że tytuł nie będzie promował płacących osób, a rzeczywistość okazała się nieco inna.
H1Z1 to survival sandbox będący konkurencją dla słynnego DayZ firmy Bohemia Interactive. Zabawa w produkcji studia Daybreak Game Company polega na walce o przetrwanie w świecie opanowanym nie tylko przez zombie, ale także innych graczy. Tytuł obecnie dostępny jest w ramach Steam Early Access.

Gracze
Steam
- mikropłatności
- Daybreak Game Company
- PC
Komentarze czytelników
tybet2 Generał
Grę posiadam, przegrałem poniżej 200 godzin. Nie pamiętam kiedy w ostatnich tygodniach ją odpaliłem :P
Jak na razie zalecam pożyczyć od jakiegoś kumpla konto steam & soe i przetestować tę alfę przed zakupem. Jak znajdą jakiś sposób na cheaterów latających z esp, na którym pokazują się genialnie ukryte skrytki to wtedy pomyślę nad powrotem do gry.
effendi360 Legionista
Jak patrzę na wszystkie artykuły w tym na temat H1Z1 to zaczynam podejrzewać, że ktoś chyba specjalnie podpłacił tu za hejtowanie. Drogi tępy autorze: czy ty w ogóle w tą grę grałeś ?
Ja mam na liczniku 640 GODZIN w tej chwili i mam zgoła odmienne zdanie na jej temat.
Generalnie głównym problemem w tej chwili są cheaterzy, ale Bogu dzięki mogą używać tylko ESP więc lama i tak zostanie lamą i zostanie zabity przez lepszego gracza.
PAY-TO-WIN w tej grze NIGDY nie istniało. Kto był głupi wydał kase na nic nie warte airdropy, z których w 90% przypadków wielkie gówno wypada. Redaktorki i lamusy po prostu stworzyły sobie problem, którego nigdy nie było.
Wardz Legionista
Tu widać białym okiem hejtowanie i braku wiedzy o grze. Ale taki portal, dlatego poszukam sobie jakiegoś zagranicznego.