W raporcie finansowym firmy Take-Two znalazło się sporo ciekawych informacji o ogólnej kondycji rynku gier oraz kierunkach jego rozwoju.
Firma Take-Two Interactive udostępniła sprawozdanie z wynikami finansowymi. Wczoraj pisaliśmy już o uzyskanych przychodach i liczbach dotyczących konkretnych gier. W dokumencie znalazły się jednak także inne ciekawe informacje dotyczące ogólnej kondycji branży.
Zawarte w raporcie liczby bazują na danych zebranych przez grupy analityczne: IDG Consulting, ESA, Newzoo, Streamlabs oraz Stream Hatchet.
Należy dodać, że te imponujące liczby obejmują tylko gry, mikropłatności i usługi. Nie wliczono do nich sprzedaży sprzętu, więc w rzeczywistości ta branża jest jeszcze większa.

W raporcie znalazło się również kilka innych ciekawych liczb.
Zainteresować Cię może nasza publicystyka:
Na koniec warto wspomnieć, że w raporcie poinformowano, iż pod koniec marca 2022 roku w studiach deweloperskich firmy Take-Two Interactive zatrudnione było 6042 osoby. W 2021 r. było to 5079, a w 2014 – tylko 1808.

Więcej:Czy wielkie budżety zabijają gry? Wydawca Baldur's Gate 3 ma zaskakującą teorię
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.