Graficzne sztuczki umożliwią konsoli Revolution równorzędną walkę z konkurencją?

Jednym z głównych atutów nadchodzącej konsoli Revolution w walce o klienta z X360 i PS3 ma być niższa cena, o czym zapewniał przed miesiącem wysoko postawiony pracownik korporacji Nintendo. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu tańszych, ale zarazem słabszych pod względem wydajności, podzespołów. Jednakże wspomniana japońska firma ma pewien pomysł na wykrzesanie z takich komponentów sporej mocy.

futurebeat.pl

Radosław Grabowski

Jednym z głównych atutów nadchodzącej konsoli Revolution w walce o klienta z X360 i PS3 ma być niższa cena, o czym zapewniał przed miesiącem wysoko postawiony pracownik korporacji Nintendo. Będzie to możliwe dzięki zastosowaniu tańszych, ale zarazem słabszych pod względem wydajności, podzespołów. Jednakże wspomniana japońska firma ma pewien pomysł na wykrzesanie z takich komponentów sporej mocy.

Otóż już przed dwoma laty elektroniczno-rozrywkowy gigant zarejestrował w Urzędzie Patentowym Stanów Zjednoczonych dość interesującą technologię. Generalnie chodzi o wariację na temat mapowania przemieszczeń (Displacement Mapping), co ma ostatecznie zaowocować wyraźnym zwiększeniem jakości wyświetlania trójwymiarowych modeli o stosunkowo niskim stopniu skomplikowania. Będzie to wykonalne za sprawą odpowiedniego wykorzystania specjalnej siatki, a użytkownik odniesie wrażenie, że przestrzenna grafika jest godna konsoli nowej generacji.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
26

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Komputery

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl