Studio SIE Santa Monica i firma Sony Interactive Entertainment ogłosiły, że God of War otrzyma wkrótce darmową aktualizację, która doda do gry tryb fotograficzny. Umożliwi on m.in. swobodne ustawianie mimiki postaci.

Wczoraj do sprzedaży trafiła gra God of War, czyli kolejna odsłona popularnego cyklu slasherów. Fani Kratosa bawią się teraz najnowszym rozdziałem jego przygód, ale twórcy już myślą o dalszym rozwoju projektu. Teraz ujawnili rąbka tajemnicy odnośnie swoich planów.
Na oficjalnym twitterowym koncie PlayStation ogłoszono, że God of War otrzyma darmową aktualizację, która doda tryb fotograficzny. Przy tworzeniu wirtualnych zdjęć będziemy mogli korzystać z różnorodnych filtrów, ustawień kamery, ramek i symboli. Pojawią się także opcje usuwania wybranych postaci z kadru oraz manipulowania mimiką bohaterów. To ostatnie sprawi, że wreszcie będziemy mogli zobaczyć uśmiechniętego Kratosa.
Twórcy nie ujawnili, kiedy możemy spodziewać się dodania trybu fotograficznego. Obiecują jedynie, że nie będziemy musieli czekać długo.
Przypomnijmy, że God of War zadebiutowało wczoraj, wyłącznie w wersji na konsolę PlayStation 4. Produkcja oferuje pełną polską lokalizację, ale dostępna jest także opcja zabawy z angielskimi głosami. Autorzy umożliwili też wybór języka napisów. Deweloperzy nie zapomnieli również o posiadaczach PlayStation 4 Pro. Użytkownicy tego sprzętu mogą cieszyć się ulepszeniami graficznymi, decydując się na zabawę w trybie wydajności (1080p, z ponad 30 klatkami na sekundę) lub rozdzielczości (4K przy 30 klatkach).
Z grą wiązano ogromne nadzieje i twórcom udało się je spełnić. Recenzje są tak dobre, że God of War stało się najwyżej ocenianym exclusivem na PlayStation 4. Produkcja zachwyciła również naszego redaktora, który wystawił jej notę 9.5/10.
Więcej:Po 5 latach Samsung żegna się ze swoim znaczącym smartfonem; to koniec pewnej ery
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
58

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.