Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 czerwca 2012, 16:45

autor: Szymon Liebert

Gears of War: Judgement i klasy postaci – nowe szczegóły gry, w której udział ma People Can Fly

Gears of War: Judgement wprowadzi klasy postaci – teraz wiemy jakie. To kolejne przecieki na temat gry, w której swój udział ma polskie studio People Can Fly.

Gears of War: Judgement i klasy postaci – nowe szczegóły gry, w której udział ma People Can Fly  - ilustracja #1

Poznaliśmy rzekome klasy postaci z trybu multiplayer Gears of War: Judgement. Nieoficjalne przecieki pochodzą z magazynu Game Informer i dotyczą gry, która zostanie pokazana oficjalnie dopiero w poniedziałek na konferencji Microsoftu (organizowanej w ramach targów E3). Już teraz wiemy, że pewien udział w tej produkcji ma polskie studio People Can Fly, czyli twórcy Painkiller i Bulletstorm. Jak duży? Przekonamy się jutro.

Wczoraj pisaliśmy, że w multiplayerze Gears of War: Judgement pojawi się tryb oparty na klasach. Dzisiaj możemy opisać kilka z nich – oczywiście trzeba pamiętać, że informacje mogą być nieprawdziwe lub nieprecyzyjne, bo są spisywane przez fanów produkcji ze wspomnianego czasopisma. Przejdźmy więc do samych nowych szczegółów.

Klasy COG i opisy postaci:

  1. Engineer (Damon Baird) - wyposażony w broń: Gnasher i Blowtorch (służącą do naprawiania uszkodzonych fortyfikacji). Jego specjalne umiejętności to wieżyczka. Opis: zanim ten sarkastyczny, ale genialny mechanik pomógł Marcusowi Fenix’owi uratować świat, przebył długą drogę wojskową. Baird zawsze jest skory do żartów, ale tytuł gry sugeruje, że tym razem spełni także poważniejszą rolę.
  2. Soldier (Augustus Cole) – wyposażony w broń: Lancer i Boomshot. Jego specjalne umiejętności to rozstawianie skrzyń z amunicją, pomoc engineerowi (rzucanie mu amunicji gwarantuje nielimitowane działanie Blowtorch). Opis: były zawodnik Thrash Ball jest znany na polach walki planety Sera ze względu na świetne rezultaty i hałaśliwe usposobienie. Cole oraz Baird spotkali się zaraz po zaciągnięciu się do wojska i szybko zostali przyjaciółmi.
  3. Medic (Sophia Hendricks) - wyposażona w broń: Lancer i Snub Pistol. Jej specjalna umiejętność to Stim Gas Grenade (granat uzdrawiający kompanów, którzy padli w walce). Opis: Kadetka z Onyx Guard Academy, która wyznaje podobne zasady jak Colonel Loomis. E-Day przerwał jej edukację w Akademii, ale mimo tego jest pełnoprawnym żołnierzem. Jest przeciwieństwem Garrona i chętnie odnotowuje wszelkie odejścia od regulaminu, czy nadużycia.
  4. Scout (Garron Paduk) – wyposażony w broń: Longshot i Snub. Jego specjalne umiejętności to Beacon Grenade, wspinanie się na obiekty, aby uzyskać przewagę snajperską. Opis: milicyjny uchodźca z Union of Independent Republics. Garron pochodzi z przeciwnej strony The Pendulum Wars i wnosi nowe spojrzenie na cały konflikt. Bohater ma też wyjątkowo szorstką osobowość. To jedna z tych osób, które sugerują, aby „wysadzić, co się da”.
Gears of War: Judgement i klasy postaci – nowe szczegóły gry, w której udział ma People Can Fly  - ilustracja #2

Jednostki Locust w trybie OverRun:

  1. Wretch – rola: przeskakuje nad obiektami, wspina się. Umiejętność: ogłuszający krzyk. Poruszając się w grupie postacie mogą zmaksymalizować efekt okrzyku.
  2. Ticker – rola: zjada fortyfikacje, granaty i detonuje się. Umiejętność: przyspieszenie. Może zostać „przekopany” nad przeszkodami przez grenadierów.
  3. Kantus – rola: karabin Hammerburst, leczy sprzymierzone jednostki, jeździ na Bloodmounts. Umiejętność: Chain Heal. Może wspierać cenne jednostki jak Corpser, czy Mauler.
  4. Grenadier – rola: karabin Lancer, jeździ na Bloodmounts. Umiejętność: Frag Grenade. Granat rzucony w stronę wieżyczki spowoduje śmiercionośnie eksplozje.
  5. Bloodmount – rola: walka wręcz, fortyfikacje, wierzchowiec. Umiejętność: skraca o połowę cooldown umiejętności jeźdźca. Może ukryć się z Kantusem na grzbiecie za przesłoną, aby odnowić życie.
  6. Mauler – rola: niszczy fortyfikacje i żołnierzy za pomocą tarczy oraz cepa. Umiejętność: obrotowa tarcza z kolcami. Celując tarczą we wrogów może odbić pociski z powrotem do nich.
  7. Serapede – rola: przegryza się przez bariery, niszczy żołnierzy, wsparcie dystansowe. Umiejętność: plucie trucizną. Dwa Serapede mogę działać wspólnie, żeby ochronić swoje odsłonięte tyły.
  8. Corpser – rola: niszczenie fortyfikacji i żołnierzy w walce bezpośredniej. Umiejętność: zakopywanie się i przemieszczanie pod ziemią.

Najnowszy numer czasopisma Game Informer przyniósł wiele informacji na temat powyższego Gears of War: Judgement oraz gier Tomb Raider, Dead Space 3, czy Assassin’s Creed w wersji na PlayStation Vita. Psuje to trochę niespodzianki szykowane przez wydawców na E3. Tak czy inaczej, warto będzie śledzić targi, bo pewnie zobaczymy na nich mnóstwo nowych materiałów.