Fatherdale: The Guardians of Asgard – nowe „historyczne” podejście do gier z gatunku cRPG.

Czy pozbawienie graczy możliwości używania magicznych przedmiotów niezgodnych z realiami prawdziwego średniowiecza spotka się z pozytywnym odzewem miłośników gatunku cRPG?

Wojciech Antonowicz

27

Większość gier z gatunku cRPG które widzieliśmy przez ostatnie lata dosyć luźno podchodzi do wierności realiom historycznym „epoki”. Bohaterowie walczący magicznymi mieczami które strzelają błyskawicami stali się w ostatnich czasach normą. Gry oparte na systemie AD&D wręcz jako zaletę traktują fakt oderwania swojej fabuły od prawdziwej historii, umiejscawiając akcję w wymyślonych światach fantasy. Chyba dla odmiany rosyjska firma Snowball Interactive chce nam zaproponować Fatherdale: The Guardians of Asgard której akcja będzie rozgrywać się w średniowiecznej Europie Północnej. Podstawową zaleta gry poza, elementami które możemy znaleźć w najlepszych produkcjach tego gatunku, będzie wierne oddanie realiów średniowiecza, począwszy od broni, poprzez krainę z nazwami geograficznymi aż po techniki walki stosowane w tamtych czasach. Żadnych smoków i elfów.

3

Quadro zamiast GeForce - zrób to sam

Następny
Quadro zamiast GeForce - zrób to sam

Recenzja Rally Champioship czyli starsze wcale nie oznacza gorsze

Poprzedni
Recenzja Rally Champioship czyli starsze wcale nie oznacza gorsze

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
20
21

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl