Dying Light 2 na gameplayu z konsol poprzedniej generacji
Zastanawiacie się, jak będzie działało Dying Light 2 na PlayStation 4 i Xboxie One? Techland opublikował dziś fragmenty gameplayu z wersji gry dedykowanej PS4 Pro, PS4, XOne X i XOne – jest nieźle.

Zaledwie tydzień dzieli nas od premiery Dying Light 2. Kontynuacja rodzimego hitu z 2015 roku ukaże się na PC, PS4, PS5, XOne i XSX|S (streamingowa wersja na Switcha została opóźniona), co oznacza, że będzie tytułem międzygeneracyjnym (tzw. cross-genem). Fani, nauczeni m.in. przykładem Cyberpunka 2077, mogą się obawiać o to, jak nowa produkcja Techlandu będzie działać na starszych konsolach – PlayStation 4 i Xboxie One. Najwyraźniej deweloperzy są na tyle zadowoleni z dedykowanych tym platformom wersji gry, że postanowili podzielić się fragmentami gameplayu zarejestrowanymi zarówno na PS4 Pro i XOne X, jak i na „zwykłych” PS4 i XOne.
Trzeba przyznać, że powyższy materiał wygląda całkiem nieźle. Dla porównania – tutaj znajdziecie przykładowy gameplay z innych platform. Różnice są, oczywiście widoczne, ale trzeba liczyć się z pójściem na pewne ustępstwa, chcąc grać na konsolach z 2016 lub 2013 roku w tytuł z 2022 r.
Główny projektant Dying Light 2, Tymon Smektała, poprosił dziś fanów na Twitterze (patrz: screeny poniżej), aby wyrażając swoją opinię o grze – niezależnie od tego, jaka ona będzie – zachowali szacunek dla deweloperów i ich ciężkiej pracy. Zapewnił również, że co by się nie działo, społeczność może liczyć na wsparcie. Miejmy nadzieję, iż to tylko dmuchanie na zimne, a nie świadome minimalizowanie strat.



GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany449082 Generał
Niebezpieczny wybieg!
Inny polski developer też pokazywał gameplaye z "poprzedniej" generacji i źle się to skończyło dla nich!
Krwiopijca Generał

Kocham te ciągłe porównania Techlandu do CDPR. Gra na 100 % wyjdzie pocięta, zbugowana i z masą niespełnionych obietnic, bo CDPR tak zrobił.
YojimboFTW Generał

CP2077 potraktował PS4 tak jakby tam można było jedynie Tetrisa odpalić, a tymczasem graliśmy na nim God of War, TLOU 2, Horizon: Zero Dawn, Ratchet''a, FF XV, Yakuza, Uncharted 4 i wiele innych świetnie wyglądających gier.
Po Dying Light 2 wychodzi, że wystarczyło podejść do sprzętu z szacunkiem i lekką rezerwą, aby wszyscy mogli cieszyć się zabawą. Trochę rozsądku i wyczucia.
Wychodzi również, że niewarto CDP oferować najmocniejszych maszyn do pracy, bo optymalizację i tak partolą po całości, więc za dużo z tego nie będzie.
Efekty wizualne przyćmiewają stan faktyczny, czyli że nie każdy posiada w domu w swoim SLI 3 x RTX3090.
Uuu, ale zaprojektowałem, dobrze to wygląda. Szkoda, że nikt poza mną tego nie zobaczy xd
BB_One Centurion
Czy tylko ja widzę wszędzie gościa ze szlifierką kątową szlifującego kwadratowe słupy NPC roku
Szefoxxx Senator

Przecież tego się nawet oglądać nie da, a co dopiero ocenić, na YT w 1080p kompresja tak ŻAŁOSNA, że wszystko jest rozpaćkane, rozmyte i z artefaktami...
Nie widać żadnych konkretnych szczegółów niczego.
I jeszcze redaktor napisze, że materiał wygląda całkiem nieźle, GDZIE, błagam, gdzie i po czym to widzicie, jak ten film na YT to jest jedna wielka PLAMA.
No chyba nie oglądacie tego w malutkim okienku YT,? W fullscreen to musi wyglądać tak jak grać się będzie w fullscreen i tak też ogląda się takie filmy.
Czy oni naprawdę nie dali nigdzie lepszej wersji, przecież to jest kpina tak żałosnej jakości film wrzucić.