Firma Activision ujawniła zawartość dodatku Eclipse do gry Call of Duty: Black Ops III. 19 kwietnia DLC trafi do posiadaczy PlayStation 4, natomiast użytkownicy innych platform poczekają na nie miesiąc dłużej.

Firma Activision ujawniła zawartość drugiego DLC do Call of Duty: Black Ops III, zatytułowanego Eclipse. W rozszerzeniu otrzymamy cztery nowe mapy do rozgrywki sieciowej oraz dodatkową zawartość w trybie Zombie. Podobnie jak poprzednie DLC, Awakening, Eclipse ukaże się najpierw na PlayStation 4 (premiera 19 kwietnia), zaś dopiero miesiąc później zagrają w nie posiadacze PC oraz Xboksa One.
Zawarte w rozszerzeniu mapy to Spire, Rift, Knockout oraz Verge. Pierwsza z nich przeniesie nas na teren futurystycznego lotniska w chmurach, pełnego otwartych przestrzeni oraz nowoczesnych technologii, gdzie każdy zły ruch może poskutkować upadkiem z dziesiątek tysięcy metrów. Druga, osadzona w ośrodku wojskowym, stawia na wymiany ognia na krótkim dystansie. Z kolei Knockout to klasztor Shaolin, stylizowany na lata 70., w którym znajdzie się miejsce zarówno dla osób lubiących walkę w zwarciu, jak i preferujących starcia na nieco większą odległość. Ostatnią z lokacji, Verge, od razu poznają osoby, które grały w sieci w World at War – to postapokaliptyczna wariacja na temat tamtejszej mapy Banzai, gdzie kluczowe ma być przejmowanie kontroli nad mostem, systemem tuneli oraz fortyfikacjami.

Eclipse pozwoli także odkryć ciąg dalszy historii w trybie Zombie, w której bohaterowie trafią na tajemniczą wyspę na Pacyfiku, na której eksperymenty biologiczne stworzyły nowych, przerażających nieumarłych. Oprócz nieznanych do tej pory przeciwników możemy się też spodziewać kolejnych metod przemieszczania się, większej ilości pułapek oraz zadań pobocznych. Drugi dodatek nie będzie oczywiście wszystkim, co ma do zaoferowania Activision przy okazji Call of Duty: Black Ops III: na przepustkę sezonową składają się cztery rozszerzenia, otrzymamy więc jeszcze co najmniej kolejne dwa DLC.
Więcej:ARC Raiders postawi graczy przed najtrudniejszym wyborem w historii, ale to nie koniec niespodzianek
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Jakub Mirowski
Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.