Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 grudnia 2015, 11:24

autor: Luc

Zapowiedziano pierwsze DLC dla Call of Duty: Black Ops III

Zgodnie z przewidywaniami, kilka miesięcy po premierze Call of Duty: Black Ops III doczeka się pierwszego DLC. Awakening ma wprowadzić kilka nowości w trybie kooperacji oraz PvP.

Trzecia odsłona Black Ops przenosi nas do futurystycznej i ponurej wizji świata. - Zapowiedziano pierwsze DLC dla Call of Duty: Black Ops III - wiadomość - 2015-12-06
Trzecia odsłona Black Ops przenosi nas do futurystycznej i ponurej wizji świata.

Fani najpopularniejszej serii strzelanek na świecie, nie zostali podczas PlayStation Experience pominięci. Najnowsza odsłona cyklu, Call of Duty: Black Ops III otrzymało swój własny, długi panel podczas którego twórcy omawiali proces tworzenia gry, ale mieli także dla widowni kilka niespodzianek. Ta najistotniejsza to bez wątpienia zapowiedź pierwszego DLC. Zatytułowane „Awakening” zostanie udostępnione na początku 2016 roku. W pierwszej kolejności otrzymają je posiadacze wersji na PlayStation 3 oraz PlayStation 4, zaś pozostałym dodatek zostanie udostępniony trzydzieści dni później.

Zapowiedziano pierwsze DLC dla Call of Duty: Black Ops III - ilustracja #2

Zawartość Awakening nie odbiega przesadnie od tego, co do tej pory serwował nam w podobnych pakietach wydawca. Pierwsze DLC ma zawierać cztery nowe mapy dla trybu multiplayer – Skyjacked, Rise, Splash oraz Gauntlet, a także kolejny rozdział historii skupionej wokół kooperacyjnej gry przeciwko zombie. Epizod ma nosić niemiecko brzmiącą nazwę „Der Eisendrachen” („Żelazny Smok”). Twórcy potwierdzili jednocześnie, że łącznie planują wydać cztery pomniejsze rozszerzenia.

Call of Duty: Black Ops III zadebiutowało na rynku 6 listopada 2015 roku w wersji na PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xboksa 360 i Xboksa One. Gra stawia na futurystyczne klimaty i ponurą wizję przyszłości, oferując kilkugodzinną kampanię oraz dynamiczny tryb wieloosobowy. W naszej recenzji, tytuł otrzymał dobrą notę 7,5/10, gdzie Gambrinus zachwalał nowe rozwiązania, jednocześnie dopatrując się kilku skaz między innymi w postaci topornej narracji w kampanii.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.