Dlaczego w Skyrim są tereny innych prowincji? Bethesda daje odpowiedź

Firma Bethesda Softworks wyjaśniła dlaczego w grze Skyrim umieszczono niewykorzystane tereny innych prowincji. Deweloper przyznał też, że być może przydadzą się one w przyszłości.

Szymon Liebert

Komentarze

Dlaczego w Skyrim są tereny innych prowincji? Bethesda daje odpowiedź - ilustracja #1

Todd Howard z firmy Bethesda Softworks wyjaśnił dlaczego w The Elder Scrolls V: Skyrim umieszczono spore połacie terenu innych państw Tamriel, które nie zostały wykorzystane w samej grze. Lokacje posłużyły za tło i pozwoliły zbudować przekonywujący świat. Deweloper nie potwierdził, że zostaną one użyte w przyszłości, ale dopuścił taką możliwość.

„Budując Skyrim wiedzieliśmy, że będziemy mieli wysokie góry”, powiedział Howard w rozmowie z australijskim oddziałem serwisu Kotaku. Od początku było jasne, że powinno być widać z nich sąsiednie prowincje. Producent musiał więc wypełnić czymś pustkę na horyzoncie i dlatego zdecydował się stworzyć także tereny dokoła głównego świata gry.

Bethesda wyszła z założenia, że takie dodatkowe połacie terenu być może przydadzą się w przyszłości, chociaż tak naprawdę chodziło o dopracowanie gry Skyrim. „Wyobraziliśmy sobie sytuację, w której wchodzisz na szczyt góry, patrzysz w którąś ze stron i co widzisz?”, dodał Howard. Twórcy starali się więc wypełnić wszelkie „luki” tego typu.

Niewykorzystane lokacje zostały odkryte kilka tygodni temu przez jednego z modderów. Jak przypomniał Howard, są one w bardzo niskiej jakości i nie zawierają szczegółów. Trudno więc powiedzieć, czy Bethesda mogłaby skorzystać z nich w przyszłości. Wiemy, że deweloper na pewno przygotuje sporo dodatków do swojej świetnej produkcji.

The Elder Scrolls V: Skyrim

The Elder Scrolls V: Skyrim

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 11 listopada 2011
The Elder Scrolls V: Skyrim - Encyklopedia Gier
8.3

GRYOnline

8.5

Gracze

9.5

Steam

Wszystkie Oceny
Oceń

Wysyp informacji na temat Far Cry 3

Następny
Wysyp informacji na temat Far Cry 3

Wieści ze świata (Binary Domain, Dead Island, Gran Turismo 5) 14/2/12

Poprzedni
Wieści ze świata (Binary Domain, Dead Island, Gran Turismo 5) 14/2/12

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl