Diablo III - materiały z wersji beta, brak pauzy w trybie singleplayer

Wraz z rozpoczęciem beta testów zamieściliśmy w naszym serwisie szereg materiałów z gry Diablo III. Szczególne kontrowersje wzbudza konieczność ciągłego połączenia z Internetem.

Marek Oramus

Wszyscy miłośnicy produkcji tworzonych przez studio Blizzard Entertainment z niecierpliwością śledzą wszelkie doniesienia dotyczące rozpoczętych przed paroma dniami beta testów gry Diablo III. Wśród nich szczególne kontrowersje wzbudziła informacja na temat konieczności stałego połączenia z Internetem.

Diablo III - materiały z wersji beta, brak pauzy w trybie singleplayer - ilustracja #1

Już teraz możecie się zapoznać z szeregiem opublikowanych przez nas materiałów. Dzisiaj zamieściliśmy tekst U.V. Impalera, w którym podzielił się z czytelnikami swoimi przemyśleniami dotyczącymi rozwiązań zastosowanych w trzeciej odsłonie kultowej serii Diablo. Jeżeli chcecie zobaczyć na własne oczy jak prezentuje się ta produkcja w akcji, to zachęcamy Was do obejrzenia najnowszych filmów z rozgrywki przygotowanych przez redakcję tvgry.pl.

Wracając do kwestii zabezpieczenia DRM, serwis Rock, Paper, Shotgun skupił się na omówieniu kwestii ryzyka związanego z zastosowaniem tego znienawidzonego przez graczy rozwiązania. Zdaniem Johna Walkera, konieczność utrzymywania stałego połączenia z Internetem w trakcie rozgrywki oznacza dla potencjalnych nabywców wiele korzyści w postaci między innymi usługi Battle.net i systemu akcyjnego. Sęk w tym, że powoduje to również szereg komplikacji.

Diablo III - materiały z wersji beta, brak pauzy w trybie singleplayer - ilustracja #2

W przypadku wystąpienia problemów z połączeniem, nawet w trybie dla pojedynczego gracza, pojawiają się przez pewien czas błędy w postaci np. braku animacji strzał podczas korzystania z łuku, a po chwili ekran zawiesza się i powracamy do głównego menu. Choć firma Blizzard dołoży starań, aby zapewnić jak najlepszą łączność, to z pewnością od czasu do czasu pojawią się tego typu problemy również po premierze.

Pod wieloma względami takie podejście przypomina gry z gatunku MMO. W trakcie rozgrywki nie można włączyć pauzy (w trybie singleplayer!), więc w przypadku konieczności odejścia na chwilę od komputera, powinniście zadbać o bezpieczne schronienie dla bohatera. Żeby nie było jednak zbyt prosto, musicie bacznie zerkać na zegarek, gdyż po pewnym czasie bezczynności zostaniecie automatycznie wylogowani. Jeśli nie odwiedziliście checkpointa, to czeka Was powtarzanie części etapu.

Diablo III - materiały z wersji beta, brak pauzy w trybie singleplayer - ilustracja #3

Pozostaje jedynie mieć nadzieję, że firma Blizzard ugnie się pod naporem krytyki i wprowadzi możliwość zabawy w trybie offline. Pytanie brzmi jednak, czy taki potentat posłucha graczy, skoro i tak wie, że Diablo III będzie biło rekordy sprzedaży?

Na zakończenie warto wspomnieć, że na oficjalnej amerykańskiej stronie gry pojawiły się opisy przedmiotów z Diablo III. W najbliższym czasie powinny ukazać się również w polskiej wersji językowej.

Diablo III

Diablo III

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 15 maja 2012

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Battlefield 3 - tylko 16% pecetów udźwignie ustawienia maksymalne

Następny
Battlefield 3 - tylko 16% pecetów udźwignie ustawienia maksymalne

Dota 2 ukaże się „tak szybko, jak to tylko możliwe”. Firma Valve znosi embargo

Poprzedni
Dota 2 ukaże się „tak szybko, jak to tylko możliwe”. Firma Valve znosi embargo

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl