Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 grudnia 2003, 15:20

autor: Maciej Myrcha

Deus Ex: Invisible War - w Europie bez bugów

Już od jakiegoś czasu amerykańscy gracze mogą się cieszyć posiadaniem sequela znakomitej gry akcji, Deus Ex: Invisible War. Chociaż, nie wiem czy "cieszyć" jest tutaj odpowiednim słowem. Jak już zapewne przeczytaliście, amerykańska wersja gry jest tak niedopracowana, że Eidos proponuje traktować ją jako betę. Na szczęście europejscy gracze (czyli również my !!!) nie będą mieli takich problemów jak ich pobratymcy zza oceanu. Europejska Invisible War będzie bowiem zaopatrzona w poprawki wielu technicznych i wydajnościowych problemów, z którymi zmaga się wersja amerykańska czy chociażby wypuszczone niedawno demo. Na pocieszenie amerykańskich graczy poinformowano o niedalekim wydaniu patcha.

Już od jakiegoś czasu amerykańscy gracze mogą się cieszyć posiadaniem sequela znakomitej gry akcji, Deus Ex: Invisible War. Chociaż, nie wiem czy "cieszyć" jest tutaj odpowiednim słowem. Jak już zapewne przeczytaliście, amerykańska wersja gry jest tak niedopracowana, że Eidos proponuje traktować ją jako betę. Na szczęście europejscy gracze (czyli również my !!!) nie będą mieli takich problemów jak ich pobratymcy zza oceanu. Europejska Invisible War będzie bowiem zaopatrzona w poprawki wielu technicznych i wydajnościowych problemów, z którymi zmaga się wersja amerykańska czy chociażby wypuszczone niedawno demo. Na pocieszenie amerykańskich graczy poinformowano o niedalekim wydaniu patcha.

Czego więc możemy się spodziewać w ulepszonej wersji gry? Przede wszystkim poprawionej o około 20% wydajności rozgrywki - oczywiście w zależności od posiadanej karty grafiki. Przykładowo, jeśli wydajność waszej maszyny to 15 klatek na sekundę, możecie spodziewać się wzrostu tej wielkości o 3 klatki. Następnie możliwości dość szerokiego manewrowania ustawieniami grafiki, zmiany rozmiaru czcionki, obsługi ekranów ekwipunku i biomodów za pomocą myszy, łatwiejszej nawigacji w ekwipunku oraz prostszego zarządzania biomodami oraz wielu innych drobnych aczkolwiek ułatwiających rozgrywkę zmian i poprawek.

Tak więc jeśli poczekacie cierpliwie do lutego, kiedy to ukaże się poprawiona wersja gry w przypadku Europy i patch w USA, dostaniecie finalny produkt, który co prawda może mieć jeszcze kilka niedociągnięć, ale na pewno będzie lepszy niż ten dostępny obecnie na rynku.

Wszystkich “czujących” język Szekspira zapraszam tutaj po szczegóły.