Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain

W wywiadzie z serwisem Games Radar reżyser David Cage wypowiedział się na temat decyzji w swoim najnowszym projekcie – Detroit: Become Human. Ma ich być znacznie więcej i zapomnieć można o wyborach między czernią a bielą.

Krzysztof Sobiepan

Fahrenheit, Heavy Rain, Beyond: Dwie Dusze – wszystkie dotychczasowe przygodówki tworzone przez studio Quantic Dream zawsze opierały się na trudnych decyzjach podejmowanych przez gracza i konsekwencjach, z jakimi musi się mierzyć. Nie inaczej jest w przypadku Detroit: Become Human, najnowszego projektu opowiadającego o losach buntujących się androidów. W rozmowie z serwisem gamesradar.com reżyser gry – David Cage – uchylił kolejnego rąbka tajemnicy i wspomniał o wyborach, jakich można spodziewać się w grze. Na dobry początek, historia Detroit ma prezentować trzy razy więcej fabularnych rozgałęzień niż Heavy Rain.

Zaprezentowany na tegorocznych targach E3 zwiastun (widoczny poniżej) pokazuje wedle niego jedynie jedną z wielu dróg, a podejmowane akcje mają być czymś więcej niż jedynie decydowaniem między dobrym i złym uczynkiem, pacyfizmem lub agresją.

Graczowi zadawane są pytania dotyczące jego wartości, nie o to, czy preferuje niebieski lub czerwony kolor. Gra pyta się: Co zrobiłbyś, gdyby taka sytuacja przytrafiła się tobie? Co jest dla ciebie najbardziej moralnym rozwiązaniem? Czasem sytuacja rozwija się zupełnie inaczej, niż zakładałeś. (…) Ponieważ – jak wszyscy wiemy – życie jest dużo bardziej skomplikowanie niż wciśnięcie guzika i prosty wybór.

Detroit: Become Human w skrócie:
  • Deweloper: Quantic Dream;
  • Wydawca: Sony Interactive Entertainment;
  • Gatunek: przygodówka;
  • Platforma: PlayStation 4;
  • Data Premiery: 2018 rok.

Decyzje mają więc być niebinarne, a jeśli dwie osoby będą postępowały w znacząco inny sposób, ich doświadczenia mogą być na tyle różne, że ważny dla jednej bohater niezależny pozostanie jedynie nieznajomym dla drugiej. Gracze niezadowoleni z wyniku swoich akcji będą jednak mogli na spokojnie powrócić do minionych wydarzeń i postąpić inaczej, reżyser odradza jednak taki sposób gry przy pierwszym podejściu.

Słowa Cage’a traktować trzeba z pewnym przymrużeniem oka, gdyż jest on znany ze swojego wizjonerstwa i czasem potrafi obiecać nieco więcej, niż znajdzie się w ostatecznym produkcie. Trzeba mu jednak przyznać, że jest to chyba największy projekt w karierze studia, więc może tym razem uda się dostarczyć grę z jego marzeń.

Detroit: Become Human ma ukazać się w 2018 roku, wyłącznie na konsoli PlayStation 4.

Detroit: Become Human będzie miało trzy razy więcej wyborów niż Heavy Rain - ilustracja #1
Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

PC PlayStation
po premierze

Data wydania: 25 maja 2018

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.3

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

13

GOG dorzuca trzy darmowe gry do wyprzedażowych zakupów

Następny
GOG dorzuca trzy darmowe gry do wyprzedażowych zakupów

SteamWorld Dig 2 ukaże się nie tylko na Switchu, ale też PlayStation 4 i PC-tach

Poprzedni
SteamWorld Dig 2 ukaże się nie tylko na Switchu, ale też PlayStation 4 i PC-tach

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl