Czujniki ruchu w konsoli NDS – czemu nie?

Ciekawe, czasami zaskakujące modyfikacje i dodatki do konsol stworzone przez fanów ze smykałką do majsterkowania nie są żadną nowością. Mimo wszystko wciąż potrafią zadziwić. Tym razem ekipa DSPassMe opracowała urządzenie do NDS wzbogacające konsolę o trzyosiowy akcelerometr oraz jednoosiowy żyroskop. Umożliwi on handheldowi pójście w ślady najnowszego produktu Nintendo – konsoli Wii.

Artur Falkowski

Ciekawe, czasami zaskakujące modyfikacje i dodatki do konsol stworzone przez fanów ze smykałką do majsterkowania nie są żadną nowością. Mimo wszystko wciąż potrafią zadziwić. Tym razem ekipa DSPassMe opracowała urządzenie do NDS wzbogacające konsolę o trzyosiowy akcelerometr oraz jednoosiowy żyroskop. Umożliwi on handheldowi pójście w ślady najnowszego produktu Nintendo – konsoli Wii.

Wspomniane urządzenie opracowane zostało w formie kartridża wkładanego do portu DS. Będzie można je nabyć już od początku stycznia. Oczywiście nie będzie wspierane przez oficjalne produkcje, ale z pewnością da spore pole do działania twórcą oprogramowania homebrew.

Nie jest to jednak pierwszy pomysł wprowadzenia do przenośnej konsoli czujników ruchu i wychylenia. Już poczciwy GameBoy Advance posiadał grę Kirby Tilt’n Tumbie wyposażoną w podobne urządzenie.

Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl