Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 września 2010, 09:20

autor: Vercetti

Cyfrowa dystrybucja - promocje na weekend 4-5 września

Jak co weekend przygotowaliśmy dla Was zestawienie promocji, które pojawiły się w systemach cyfrowej dystrybucji - na platformie Steam oraz w serwisach EA Store, Good Old Games, Impulse, Direct2Drive i GamersGate. Tym razem sieciowe sklepy stawiają na wyprzedaże popularnych tytułów.

Jak co weekend przygotowaliśmy dla Was zestawienie promocji, które pojawiły się w systemach cyfrowej dystrybucji - na platformie Steam oraz w serwisach EA Store, Good Old Games, Impulse, Direct2Drive i GamersGate. Tym razem sieciowe sklepy stawiają na wyprzedaże popularnych tytułów.

Cyfrowa dystrybucja - promocje na weekend 4-5 września - ilustracja #1

Poniżej lista gier, które można kupić taniej do końca weekendu. W nawiasach podano wersje językowe.

  1. Company of Heroes (angielski) – gry z serii 75% taniej, wersja podstawowa za 1,99 euro (ok. 7,90 zł), Steam
  2. Broken Sword: Director’s Cut (angielski) – 19,71 zł, Impulse
  3. Altitude (angielski) – 4,49 euro (ok. 17,80 zł), Steam
  4. Grand Ages: Rome (angielski) – 39,47 zł, Impulse
  5. The Guild 2: Venice (angielski) – 30,60 zł, Impulse

Prócz tego sklepy Direct2Drive, Good Old Games i GamersGate zorganizowały specjalne wyprzedaże:

  1. Promocja z okazji 6 urodzin Direct2Drive: wybrane gry za 6 euro/dolarów do końca września – nowe tytuły co środę, D2D EU / D2D US
  2. Summer Ends Event – codziennie 2 różne gry w promocyjnych cenach, Direct2Drive
  3. Air Combat Week – gry o tematyce lotniczej 50-75% taniej, GamersGate
  4. Gry firmy 1C (angielski) – 50% taniej, ceny od $2.99 (ok. 9,20 zł), Good Old Games

Przypominamy, że kwoty podane na naszej liście w złotówkach zostały bądź to ustalone przez same sklepy (w przypadku serwisu Impulse), bądź też przeliczone przez nas według aktualnego kursu walut. Do kwot denominowanych w dolarach należy doliczyć podatek od sprzedaży.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.