Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lipca 2014, 13:22

autor: Sarge

Crown of the Sunken King - premiera DLC do Dark Souls II

Dzisiaj ma miejsce premiera pierwszego z planowanych trzech dodatków DLC do gry Dark Souls II. Rozszerzenie o nazwie Crown of the Sunken King na razie jest dostępne dla posiadaczy PC i Xboksa 360, a od jutra zakupią je także europejscy użytkownicy PlayStation 3.

W usługach Steam oraz Xbox Live zadebiutował dodatek DLC Crown of the Sunken King do gry Dark Souls II, który jutro po południu ukaże się w europejskiej wersji PlayStation Network. Jest to pierwsze z planowanych trzech rozszerzeń, które będą ze sobą powiązane fabularnie. DLC kosztuje 9,99 euro (ok. 42 zł) na Steamie oraz 34,99 zł na Xbox Live. W Crown of the Sunken King ruszamy na poszukiwania tytułowej korony, która jest ukryta gdzieś w środku kamiennej piramidy. W dodatku zmierzymy się z zupełnie nowymi wrogami i wyzwaniami, a twórcy obiecali, że poziom trudności tego DLC ma należeć do jednego z najwyższych w historii całej serii Dark Souls. Z okazji wydania Crown of the Sunken King, twórcy udostępnili aktualizację 1.08 do Dark Souls II. Pełną listę zmian i nowości znajdziecie m.in. pod tym adresem.

Crown of the Sunken King zaoferuje zupełnie nowe lokacje o wysokim poziomie trudności - Crown of the Sunken King - premiera pierwszego DLC do Dark Souls II - wiadomość - 2014-07-22
Crown of the Sunken King zaoferuje zupełnie nowe lokacje o wysokim poziomie trudności

Jeśli jesteście zainteresowani również dwoma kolejnymi rozszerzeniami, to na Steamie sprzedawana jest przepustka Season Pass za 24,99 euro (ok. 104 zł). 26/27 sierpnia (pierwszy termin dotyczy PC i Xboksa 360, a drugi to PlayStation 3) zadebiutuje dodatek DLC Crown of the Old Iron King. Z kolei 23/24 września w sprzedaży pojawi się ostatnia nowa przygoda do Dark Souls II, czyli Crown of the Ivory King.

Dark Souls II to kolejna odsłona wymagającej serii mrocznych gier RPG akcji, które zasłynęły ze swojego wysokiego, a zarazem świetnie zbalansowanego poziomu trudności. Produkcja studia From Software zadebiutowała 14 marca w Europie na PlayStation 3 i Xboksie 360 oraz 25 kwietnia na PC. Nie ma planów wydania gry na konsolach nowej generacji.