Assassin’s Creed: Shadows dostał za darmo nowe zadanie i sojusznika. Ubisoft wprowadził także kilka wyczekiwanych przez graczy funkcji
Assassin’s Creed: Shadows otrzymał za darmo nową porcję świeżej zawartości, w tym zadanie i sojusznika. Tego ostatniego możecie kojarzyć z Critical Role.

Aktualizacja #4 (3 lipca, godz. 15:22)
Ubisoft w pełni naprawił problem związany z kluczami Animusa znikającymi z kont graczy. Po zresetowaniu gry każdy powinien mieć taką ich liczbę, jaką faktycznie zebrał.
Aktualizacja #3 (27 czerwca, godz. 17:30)
Ubisoft poinformował na Discordzie, że dotarły do niego zgłoszenia dotyczące kluczy Animusa znikających z kont graczy AC: Shadows. Firma wdrożyła już poprawkę, aby tak się nie działo, a obecnie pracuje nad tym, aby każda osoba miała tyle kluczy, ile powinna.
Aktualizacja #2 (25 czerwca, godz. 16:42)
Patch 1.0.6 do Assassin’s Creed: Shadows jest już dostępny na wszystkich platformach.
Aktualizacja #1 (24 czerwca, godz. 16:30)
Ubisoft przypomniał o patchu 1.0.6 do Assassin’s Creed: Shadows i opublikował pełną listę zmian oraz nowości, które on przyniesie. Update – „ważący” 6,27 GB na PS5, 19 GB na XSX/S, 9 GB na Macu, 17 GB na PC (Ubisoft Connect i EGS) i 8,5 GB na Steamie – zostanie udostępniony jutro o godz. 16:00 polskiego czasu i wprowadzi:
- opisany poniżej pakiet fabularny Krytyczne spotkanie (aby go odblokować, trzeba ukończyć pierwszy akt, tj. odblokować Yasuke);
- poziom trudności „Koszmar”;
- możliwość włączenia nakryć głowy w przerywnikach (nie wszystkich: wyłączone pozostaną m.in. w scenach romansowych);
- opcje pogłębiające immersję;
- rozszerzony system alarmowy;
- dodatkowe ustawienia kamery podczas jazdy konnej;
- „ultraniskie” ustawienia na PC (poprawiające wydajność kosztem oprawy graficznej);
- sporo poprawek błędów.
Oryginalna wiadomość (20 czerwca, godz. 20:09)
Podczas gdy gracze Assassin’s Creed: Shadows czekają na pierwsze rozszerzenie Claws of Awaji – które ma ponoć ukazać się we wrześniu – Ubisoft łączy siły z kolejną marką. Po crossoverach z Dead by Daylight i Balatro twórcy przeniosą do gry bohatera z Critical Role.
Na oficjalnym koncie X AC: Shadows pojawiło się krótkie wideo, w którym aktor głosowy Robbie Daymond ogłasza, że 25 czerwca produkcja Ubisoftu otrzyma aktualizację z nowym questem. Według zapowiedzi do gry ma trafić jego bohater – Rufino, znany z one-shota wypuszczonego na początku roku w ramach Critical Role, który promował Assassin’s Creed: Shadows.
Chociaż samo wideo pokazuje Rufino tylko przez chwilę, już teraz wiemy, iż będzie on nowym sojusznikiem, którego będziemy mogli zrekrutować, by potem przyzwać w trakcie walki. Jako że posługuje się on pistoletem skałkowym, może okazać się nieocenionym wsparciem dystansowym.
Robbie Daymond jest aktorem głosowym, który regularnie pojawia się w Critical Role. We wspomnianym wyżej one-shocie prowadzonym przez Matthewa Mercera wystąpił obok Liama O’Briena, Emily Piggford (która dubbinguje Tomiko w AC: Shadows) i Petera Shinkodyego (który użycza głosu Nagato). Warto też przypomnieć, że Robbie Daymond udzielił głosu postaci Rivera Warda w Cyberpunku 2077, a ostatnio także Vergilowi w animacji Netflixa Devil May Cry. Póki co nie wiadomo, jak duża będzie jego rola w AC: Shadows.
Poza owym zadaniem omawiana aktualizacja wprowadzi również do Assassin’s Creed: Shadows nowe ustawienia poziomu trudności i opcje zwiększające immersję, a także rozszerzy system alarmowy na cały otwarty świat. Pojawi się też opcja włączenia widoczności nakryć głowy w cutscenkach, o którą bardzo zabiegali gracze.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
lis22 Generał
"Patch 1.0.6 do Assassin’s Creed: Shadows jest już dostępny na wszystkich platformach."
Na Ubisoft Connect nie ma nic do pobrania pomimo restartowania platformy.
Szefoxxx Senator

Nie sądzę, ludzie sami uwielbiają takie wtórne gnioty, nie każdy szuka gry życia.
lis22 Generał
;-p
Przerywniki filmowe były słabe już w Valhalli a w Mirage to już w ogóle + ja tam wolę, że poszli w stronę action RPG zamiast znowu kisić się w jednym miejscu a co do fabuły to ta seria nigdy nią nie stała, chyba tylko dwójka, trójka, Unity i Origins wyróżniały się na tle innych części ale wcześniej były ciekawsze zadania dodatkowe, jak np. te misje ala Prince of Persia w ACII, ACIII miał najbardziej zróżnicowany gameplay a w Shadows denerwuje mnie to, ze praktycznie mamy same zabójstwa i nie ma klasycznej struktury misji, są tylko cele do zabicia.
Taki hejtowany SW Outlaws ma bardzo fajnie, filmowo prowadzone misje główne i tego mi w AC brakuje.
NightGeisha Generał
Dobra, daruje sobie więc czekanie, gdy wyjdzie to już zapomnę o tej grze, tym bardziej, że moje obecne podejście do tego tytułu jest już drugim. Dzięki za informacje.
;-p Generał
Dwa lata ma trwać wsparcie, gra miała premierę 20 marca, a dodatek Claws of Awaji wyciekło że wyjdzie w październiku po Ghost of Yotei