Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2025, 20:09

Assassin’s Creed: Shadows dostanie za darmo nowe zadanie i sojusznika. Ubisoft wprowadzi także kilka wyczekiwanych przez graczy funkcji

Assassin’s Creed: Shadows otrzyma niebawem za darmo nową porcję świeżej zawartości, w tym zadanie i sojusznika. Tego ostatniego możecie kojarzyć z Critical Role.

Źródło fot. Ubisoft
i

Podczas gdy gracze Assassin’s Creed: Shadows czekają na pierwsze rozszerzenie Claws of Awaji – które ma ponoć ukazać się we wrześniu – Ubisoft łączy siły z kolejną marką. Po crossoverach z Dead by Daylight i Balatro twórcy przeniosą do gry bohatera z Critical Role.

Na oficjalnym koncie X AC: Shadows pojawiło się krótkie wideo, w którym aktor głosowy Robbie Daymond ogłasza, że 25 czerwca produkcja Ubisoftu otrzyma aktualizację z nowym questem. Według zapowiedzi do gry ma trafić jego bohater – Rufino, znany z one-shota wypuszczonego na początku roku w ramach Critical Role, który promował Assassin’s Creed: Shadows.

Chociaż samo wideo pokazuje Rufino tylko przez chwilę, już teraz wiemy, iż będzie on nowym sojusznikiem, którego będziemy mogli zrekrutować, by potem przyzwać w trakcie walki. Jako że posługuje się on pistoletem skałkowym, może okazać się nieocenionym wsparciem dystansowym.

Robbie Daymond jest aktorem głosowym, który regularnie pojawia się w Critical Role. We wspomnianym wyżej one-shocie prowadzonym przez Matthewa Mercera wystąpił obok Liama O’Briena, Emily Piggford (która dubbinguje Tomiko w AC: Shadows) i Petera Shinkodyego (który użycza głosu Nagato). Warto też przypomnieć, że Robbie Daymond udzielił głosu postaci Rivera Warda w Cyberpunku 2077, a ostatnio także Vergilowi w animacji Netflixa Devil May Cry. Póki co nie wiadomo, jak duża będzie jego rola w AC: Shadows.

Poza owym zadaniem omawiana aktualizacja wprowadzi również do Assassin’s Creed: Shadows nowe ustawienia poziomu trudności i opcje zwiększające immersję, a także rozszerzy system alarmowy na cały otwarty świat. Pojawi się też opcja włączenia widoczności nakryć głowy w cutscenkach, o którą bardzo zabiegali gracze.

Michał Serwicki

Michał Serwicki

Niedoszły fizyk, który został dziennikarzem. Współpracę z GRYOnline.pl nawiązał jesienią 2021 roku. W pracy dziennikarskiej lubi rolę człowieka orkiestry i sam podejmuje się różnych tematów i zagadnień. Gry towarzyszą mu od dzieciństwa. Wychował się na Heroes III, a w przerwach od budowania kapitolu przechodził kolejne generacje Pokémonów, zarywając noce z handheldami. W grach ceni przede wszystkim dobrą historię oraz emocje. Obok wirtualnej rozrywki, grywa w fabularne gry RPG, gdzie jako mistrz gry prowadzi przygody w licznych systemach, na czele z Dungeons & Dragons. Czas wolny od gier spędza przy komiksach Marvela i DC Comics. Jest wielkim fanem twórczości Stephena Kinga i sam próbuje swoich sił w pisaniu.

więcej