Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 lutego 2010, 13:31

autor: Elrond

Age of Conan i możliwość rozwoju w trybie offline

Mimo tkwiącego w niej potencjału, produkcja MMO autorstwa studia Funcom, Age of Conan: Hyborian Adventures, jakoś nie może przekonać do siebie miłośników tego typu gier. Twórcy duże nadzieje na przyciągnięcie fanów pokładają w zaprezentowanym w grudniu zeszłego roku dodatku o podtytule Rise of the Godslayer, który pojawi się także na tegorocznej konferencji GDC w San Francisco.

Mimo tkwiącego w niej potencjału, produkcja MMO autorstwa studia Funcom, Age of Conan: Hyborian Adventures, jakoś nie może przekonać do siebie miłośników tego typu gier. Twórcy duże nadzieje na przyciągnięcie fanów pokładają w zaprezentowanym w grudniu zeszłego roku dodatku o podtytule Rise of the Godslayer, który pojawi się także na tegorocznej konferencji GDC w San Francisco, a tymczasem pewne niespodzianki przyniesie także update gry oznaczony numerem 1.07.

Age of Conan i możliwość rozwoju w trybie offline - ilustracja #1

Pomniejsze zmiany to dodanie większej ilości opcji podróżowania, dzięki czemu ich czas ma ulec znaczącemu skróceniu, a gracze dzięki temu będą mogli skupić się na walce niż na monotonnym przemierzaniu dużych przestrzeni. Pojawią się też bohaterowie niezależni oferujący transport w rozmaite miejsca, a także przedmioty pozwalające na powrót do centralnego miejsca danej lokacji. Największą jednak zmianą będzie możliwość zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia offline, czyli po prostu całkowicie bez grania.

Age of Conan i możliwość rozwoju w trybie offline - ilustracja #2

Craig Morrison, dyrektor odpowiedzialny za grę, wyjaśnił w specjalnym liście, iż funkcjonalność ta nie ma na celu sztucznego i szybkiego „dopakowania” postaci (według jego słów potrzeba około 9 miesięcy aby zdobyć maksymalny poziom doświadczenia tą metodą), lecz jedynie ułatwienie życia graczom, którzy chcieliby wypróbować inne klasy i postaci w ramach swojego konta, a nie bardzo mają na to czas, bo rozwój jednego bohatera absorbuje cały ich wolny czas. Oczywiście ułatwienie to dotyczy wyłącznie subskrybentów Age of Conan i jest opcjonalne.

Age of Conan i możliwość rozwoju w trybie offline - ilustracja #3

Trzeba przyznać iż jest to rozwiązanie dość ciekawe – nawet gdy nie przemierzamy świata gry, na naszym koncie gromadzone są punkty doświadczenia i poziomy doświadczenia, które następnie możemy przydzielić nowo tworzonej postaci z innej klasy. Z pewnością ułatwi to nieco życie, a jednocześnie będzie na tyle zbalansowane aby Hyboria nie zaludniła się nagle wysokopostaciowymi graczami.

Age of Conan i możliwość rozwoju w trybie offline - ilustracja #4