46. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 46. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Dominant Species
Strategiczne 3 grudnia 1999
Trójwymiarowa strategia czasu rzeczywistego, w której gracze wcielają się w postać istoty należącej do starożytnej cywilizacji telepatów Mindlords i muszą stawić czoło ludzkim najeźdźcą oraz innym wrogo nastawionym odłamom swej rasy.
Settlers IV: Dodatek Trojan i Eliksir Mocy
Strategiczne 11 października 2001
Oficjalny dodatek do czwartej części gry The Settlers. Ponownie do walki stają Morbus i jego Mroczne Plemię, Rzymianie, Majowie i Wikingowie, a także nowa strona konfliktu – plemię Trojan.
Civil War: War Between the States
Strategiczne prace wstrzymane
Strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy w czasy Amerykańskiej Wojny Secesyjnej. Gracze mogą objąć dowodzenie nad wojskami Unii oraz Konfederacji i zmienić wynik wojny.
Planeta Skarbów: Kosmiczne Pojedynki
Strategiczne 13 listopada 2002
Strategia czasu rzeczywistego z firmy Disney Interactive wydana przy okazji premiery filmu animowanego o tym samym tytule.
War Times
Strategiczne 31 marca 2004
Strategia czasu rzeczywistego zrealizowana w trójwymiarowej oprawie graficznej. Akcja osadzona została w czasie II Wojnie Światowej (Europejski teatr działań począwszy od roku 1939 a skończywszy na roku 1945) i umożliwia graczowi wzięcie udziału w największych bitwach i kampaniach tego konfliktu.
Waterloo: Napoleon's Last Battle
Strategiczne 28 marca 2001
Gra strategiczna dająca nam unikalną możliwość pokierowania zarówno wojskami Francuskimi, Austriackimi, Pruskimi i Angielskimi w słynnej bitwie pod Waterloo.
Valhalla Chronicles
Strategiczne 8 lipca 2002
Przeżyj prawdziwą przygodę w mitycznym świecie Wikingów, gdzie musisz powstrzymać hordy potworów wysłane przez boga wojny Ragnaröka.
Tridonis
Strategiczne 20 listopada 1998
Tridonis to strategia czasu rzeczywistego (RTS), stworzona przez polskie studio deweloperskie Alien System. Tłem fabularnym dla gry jest inwazja obcych na Ziemię, dokonana w 2001 roku. Gracz może wybrać stronę konfliktu, której poczynaniami będzie kierował. Twórcy przygotowali 24 scenariusze do rozgrywki jednoosobowej oraz tryb multiplayer, w którym uczestniczyć mogą maksymalnie 4 osoby.
Earth III: Conquest of the Red Planet
Strategiczne prace wstrzymane
Earth 3: Conquest of the Red Planet jest grą z gatunku RTS. Gra opowiada historię konfliktu zbrojnego pomiędzy ocalałymi z Ziemi ludźmi i przedstawicielami cywilizacji obcych.
Force 21
Strategiczne 10 sierpnia 1999
Taktyczna strategia czasu rzeczywistego o tematyce wojennej, autorstwa studia Red Storm. Fabuła osadzona jest w XXI wieku, gdzie dochodzi do wybuchu III Wojny Światowej. Wykonujemy misje grupą żołnierzy w rozmaitych lokacjach. Gra posiada ładną, trójwymiarową grafikę oraz tryb dla wielu graczy.
Sid Meier's Antietam
Strategiczne 10 grudnia 1999
Sid Meier's Antietam to firmowana nazwiskiem znanego twórcy gier strategia czasu rzeczywistego wyprodukowana przez studio Firaxis Games. Akcja gry osadzona została w okresie wojny secesyjnej, a gracze mają okazję wziąć udział w słynnej bitwie pod Antietam. Deweloperzy zadbali o wierne przedstawienie formacji wojskowych uczestniczących w tej batalii, a także topografii terenu.
Starship Troopers: Terran Ascendancy
Strategiczne 24 października 2000
Starship Troopers: Terran Ascendancy to strategia czasu rzeczywistego przygotowana przez studio Blue Tongue Software. Warstwa fabularna gry bazuje na wątkach powieści Roberta A. Heinleina. Gracz kieruje poczynaniami tytułowych żołnierzy kosmosu, którzy wysłani zostają na macierzystą planetę Arachnidów z zadaniem zniszczenia zagrażających Ziemi obcych. Twórcy przewidzieli 20 misji do wykonania przy użyciu rozmaitych rodzajów broni.
Machines at War 3
Strategiczne 17 kwietnia 2013
Strategia czasu rzeczywistego, która stanowi kontynuację gier Machines at War i Land Air Sea Warfare. Wcielamy się w niej w dowódcę armii, który musi poprowadzić swoich podwładnych do zwycięstwa w 21 misjach fabularnych.
Age of Empires II HD: The Forgotten
Strategiczne 7 listopada 2013
Pierwszy oficjalny dodatek DLC do odświeżonej wersji kultowej gry strategicznej Age of Empires II: HD Edition studia Hidden Path Entertainment. Rozszerzenie stanowi komercyjną wersję fanowskiej modyfikacji Forgotten Empires i jest efektem współpracy kanadyjskiej firmy SkyBox Labs z twórcami oryginalnego moda.
Project Phoenix
RPG prace wstrzymane
Project Phoenix to hybryda gatunków jRPG i RTS, stworzona przez niezależny zespół doświadczonych twórców ze wszystkich stron świata. W grze ruszamy na epicką przygodę, eksplorując świat i tocząc taktyczne walki czteroosobową drużyną śmiałków, złożoną z anioła, paladyna, elfiej tropicielki i maga bitewnego.
Desert Stormfront
Strategiczne 27 września 2012
Druga odsłona cyklu casualowych strategii czasu rzeczywistego – Operation Stormfront. Tym razem gracze mają okazję dowodzić siłami wojskowymi frakcji walczących o roponośne złoża na obszarze Bliskiego Wschodu. Tytuł wyprodukowany został przez niezależne studio Noble Master Games, znane m.in. z serii Age of Conquest.
Starvoid
Strategiczne 30 sierpnia 2012
Starvoid jest strategią rozgrywaną w czasie rzeczywistym, umiejscowioną w dalekiej przyszłości. Producenci określają grę jako „multipayerową arenę do pojedynków w konwencji RTS-a”. Produkcja powstała w szwedzkim studiu Zeal Game, znanym przede wszystkim z turowej gry bitewnej Team Assault: Baptism of Fire.
Ray's The Dead
Strategiczne 22 października 2020
Ray's The Dead humorystyczna gra strategiczna, w której kontrolujemy właśnie powstałe z grobu zombie. W trakcie rozgrywki zbieramy armię wiernych nam nieumarłych i wyruszamy w podróż, której celem jest odpowiedź na pytanie o przyczynę naszej śmierci i życia pod postacią chodzącego trupa.
AI War: Ancient Shadows
Strategiczne 19 października 2012
AI War: Ancient Shadows to czwarty dodatek do rozbudowanej strategii kosmicznej, AI War: Fleet Command, studia Arcen Games. Rozszerzenie wprowadza Championów – modularne giganty będące nową nadzieją znajdującej się na skraju zagłady ludzkości. Ponadto wzbogaca grę o nowe galaktyki, typy map, jednostki i niegrywaną mini-frakcję.
Orgarhythm
Strategiczne 9 sierpnia 2012
Innowacyjny koktajl gatunkowy łączący elementy gry logicznej i strategii czasu rzeczywistego. Wcielamy się w bóstwo dowodzące armią żywiołaków. Interfejs oparto na dotyku i dźwięku, a rozkazy trzeba wydawać w odpowiednim rytmie. Autorzy przygotowali zarówno kampanię dla pojedynczego gracza, jak i tryb wieloosbowy.
Confrontation: Peace Enforcement
Strategiczne 12 grudnia 2008
Strategia czasu rzeczywistego nawiązująca do konfliktu zbrojnego między Gruzją a Rosją z 2008 roku. Twórcy rozbudowali ten prawdziwy scenariusz i pokusili się o alternatywne zakończenie – decyduje o nim gracz i jego umiejętności przywódcze. Sama rozgrywka i grafika przypominają serię Sudden Strike. Warto zaznaczyć, że w bitwach możemy wykorzystać parę współczesnych „gadżetów”, np. system dalekiego wykrywania.
Chronostorm: Siberian Strike
Strategiczne 13 listopada 2008
Strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w hipotetycznym konflikcie zbrojnym na rubieżach Rosji. Cechą wyróżniającą ten tytuł jest wyposażenie naszej armii w urządzenie umożliwiające ograniczoną kontrolę nad czasem. Dzięki temu możemy zatrzymać upływ lub skorzystać z jednostek militarnych dostępnych w przyszłości czy przeszłości.
Supreme Ruler 2020: Global Crisis
Strategiczne 15 grudnia 2008
Supreme Ruler 2020: Global Crisis jest rozszerzeniem do wydanej w 2008 roku strategii czasu rzeczywistego (RTS), autorstwa studia deweloperskiego Battlegoat. Dodatek wprowadza m.in. nową kampanię, składającą się z 20 misji, a także nowe jednostki i technologie oraz usprawnienia w interfejsie sterowania i systemie pomocy.
Imperium Romanum: The Conquest of Britannia
Strategiczne 30 maja 2008
Imperium Romanum the Conquest of Britannia to pierwszy dodatek do strategii czasu rzeczywistego Imperium Romanum, stworzonej na początku 2008 r. przez studio Haemimont Games. Opisywany produkt pozwala posiadaczom podstawowej wersji gry przenieść się z powrotem do pierwszego wieku naszej ery, kiedy to cesarz Hadrian wraz ze swymi legionami wybrał się na podbój odległej Brytanii.