51. RTS
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 51. Najpopularniejsze gry o tematyce RTS.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.
Telladar Chronicles: Reunion
Strategiczne prace wstrzymane
Telladar Chronicles: Reunion to rozbudowana strategia czasu rzeczywistego z licznymi elementami taktycznego planowania, osadzona w fantastycznej, stylizowanej na średniowiecze, krainie.
History Channel's Crusades: Quest for Power
Strategiczne 11 listopada 2003
Crusades: Quest for Power to jedna z historycznych strategii czasu rzeczywistego wchodząca w skład wydawanej przez Activision Value serii The History Channel (licencja popularnego kanału telewizyjnego).
Heaven vs. Hell
Strategiczne prace wstrzymane
Heaven vs. Hell to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na Ziemi w bardzo odległej przyszłości. Opowiada ona o tytanicznej wojnie pomiędzy rasą ludzką, siłami boskimi oraz piekielnymi.
Che Guevara
Strategiczne 22 lutego 2005
Che Guevara to strategia czasu rzeczywistego (RTS), niektórymi elementami przypominająca popularną serię Commandos. Gra traktuje o wydarzeniach z lat 1955-1959, czyli czasów, w których kubańscy partyzanci walczyli o wyzwolenie swojego kraju spod reżimu Batisty.
The Plan (2006)
Strategiczne 17 marca 2006
Cóż jest tak pociągającego w byciu złodziejem światowej klasy? Czemu lubimy filmy w stylu Ocean’s Eleven? To dobre pytania dla narwanego psychologa. Dla graczy najważniejsze jest to, że fenomen ten zauważyła firma Monte Cristo i wypuściła na rynek grę Th3 Plan. Jest to połączenie strategii rozgrywanej w czasie rzeczywistym z grą akcji i jeszcze na dodatek wysokich lotów przygodówką. Co za dużo to nie zdrowo? Nie w tym wypadku.
African Alliance
Strategiczne prace wstrzymane
African Alliance to gra taktyczna, której akcja toczy się w małym afrykańskim państewku rządzonym twardą pięścią przez apodyktycznego dyktatora. Kraj zostaje pogrążony w chaosie, sytuacja jest na tyle poważna, iż niezbędna jest interwencja i pomoc humanitarna Organizacji Narodów Zjednoczonych.
DropTeam
Strategiczne 1 czerwca 2006
Taktyczna symulacja bojowa starć sił pancernych, rozgrywana w czasie rzeczywistym. Oferuje nam zarówno potyczki jednoosobowe, gdzie przeciwnikiem są oponenci sterowani przez zaawansowane procedury A.I., jak również wieloosobowe w sieci, do 16 osób równocześnie.
Squad Assault: Second Wave
Strategiczne 3 września 2005
Squaw Assault: Second Wave to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, która de facto stanowi rozwinięcie wydanej w październiku 2003 roku produkcji o nazwie Squad Assault: West Front.
Histwar: Les Grognards
Strategiczne 27 grudnia 2009
Histwar: Les Grognards to gra strategiczna, która przenosi nas do Ery Napoleońskiej, dokładnie w lata 1805 –1814, czyli w czasy najsłynniejszych bitew z udziałem Francji, Austrii i Rosji.
Tribal Trouble
Strategiczne 21 marca 2005
Strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się na tropikalnych wyspach i utrzymana w bajkowej konwencji. Gra przedstawia zmagania wojenne Wikingów z plemionami zamieszkującymi wyspy tropikalne.
Distant Guns
Strategiczne 27 lipca 2006
Symulacja morskich działań wojennych jakie miały miejsce w czasie wojny rosyjsko-japońskiej w latach 1904-1905. Swe powstanie zawdzięcza zespołowi Storm Eagle Studios prowadzonemu przez dwóch utytułowanych twórców gier strategicznych, tj. Norma Kogera i Jima Rose’a.
Take Command: 2nd Manassas
Strategiczne 18 kwietnia 2006
Druga gra ze strategicznej serii Take Command zespołu developerskiego MadMinute Games. Poprzednik, znany pod tytułem Take Command: Civil War Bull Run, był debiutanckim projektem tego zespołu i z marszu zdobył uznanie w oczach fanów i serwisów branżowych.
Takeda 2
Strategiczne 25 lipca 2005
Takeda 2 to sequel wydanej w roku 2002 strategii czasu rzeczywistego, autorstwa Magitech Corporation. Podobnie jak poprzednik, tak i Takeda 2 przedstawia graczom burzliwy okres w historii Japonii - Sengoku.
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers
Strategiczne 27 lutego 2006
Full Spectrum Warrior: Ten Hammers jest kontynuacją głośnej taktycznej gry akcji, stworzonej przez zespół, odpowiedzialny m.in. za serię Star Wars: Battlefront i Battlezone. Ponownie kontrolujemy świetnie wyszkolony oddział dzielnych amerykańskich żołnierzy, uzbrojonych w autentyczne typy broni i zachowujących się wyjątkowo realistycznie.
Infinity Empire: Time of Defiance
Strategiczne 21 listopada 2003
Strategia czasu rzeczywistego nakierowana na zabawę w Sieci. Akcję „Time of Defiance” osadzono na planecie Nespanona, wokół której dryfują niewielkie wyspy. Podstawowym zadaniem, z którym gracz musi się zmierzyć jest ich stopniowe kolonizowanie.
Telladar Chronicles: Decline
Strategiczne prace wstrzymane
Akcja programu przenosi nas do fantastycznej krainy Telladar, która boryka się z wewnętrznymi problemami. Niegdyś potężne Imperium powoli ulega całkowitemu rozkładowi. Jedyną nadzieją wyjścia z kryzysu jest wojna z plemieniem Horchi, jednak decyzja o podjęciu działań zaczepnych okaże się brzemienna w skutkach.
Spoils of War
Strategiczne prace wstrzymane
Fabuła gry ukazuje rasę ludzką jako agresora chcącego wytępić obcą nację (zwaną Ematrant), która usilnie broni swoich domostw na odległej planecie. Gracz ma oczywiście możliwość rozegrania kampanii po obu stronach barykady (jako człowiek lub kosmita).
King Arthur: Pendragon Chronicles
Strategiczne prace wstrzymane
Swoista hybryda typowego RTSa z elementami gier RPG, stworzona przez dwie ekipy developerskie – Spore Games oraz Game Consulting. Producenci inspirację do tworzenia rzeczonego programu zaczerpnęli z filmu o takim samym tytule, wyreżyserowanego przez Jerry’ego Buckheimera.
State of War: Warmonger
Strategiczne 10 października 2001
State of War: Warmonger to pełnoprawny sequel strategii czasu rzeczywistego (RTS) o nazwie State of War, której premiera miała miejsce na początku 2001 roku.
Shattered Suns
Strategiczne 19 sierpnia 2008
Shattered Suns – najnowsze dzieło zespołu Clear Crown Studios - jest grą strategiczną, zaliczaną do gatunku RTS (strategia czasu rzeczywistego), osadzoną w realiach science-fiction.
Dimensity
Strategiczne 5 sierpnia 2008
Dimensity to osadzona w klimatach fantasy gra łącząca w sobie elementy strategii czasu rzeczywistego oraz RPG. Produkcja jest debiutanckim tytułem bułgarskiego studia deweloperskiego Dagger Games. Akcja osadzona została w klasycznym świecie fantasy rozdartym wojną pomiędzy ludźmi a okrutną rasą stworzeń zwanych triends.
Galactic Dream: Rage of War
Strategiczne 2 marca 2007
Galactic Dream: Rage of War to utrzymana w starym stylu gra strategiczna czasu rzeczywistego, osadzona w kosmicznych realiach XXV stulecia.
Sword of the Stars: Born of Blood
Strategiczne 6 czerwca 2007
Dodatek do strategii zrealizowanej w konwencji 4X (Xplore, Xpand, Xploit, Xterminate) Sword of the Stars. Programiści ze studia Kerberos Productions podeszli do sprawy kompleksowo i wzbogacili uniwersum znane z wersji podstawowej, niemal w każdym aspekcie.
Multiwinia: Survival of the Flattest
Strategiczne 19 września 2008
Multiwinia to produkt brytyjskiej firmy Introversion Software, który został opracowany na bazie opublikowanej w 2005 roku gry Darwinia. Nowy program koncentruje się w głównej mierze nad rozgrywką wieloosobową, choć i zwolennicy rywalizacji z komputerowym przeciwnikiem znajdą tu coś dla siebie.