Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - poradnik do gry

Życie w metrze. Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów etc.

Poradnik do gry Metro 2033 zawiera przede wszystkim bardzo szczegółowy opis przejścia prologu oraz siedmiu rozdziałów gry, pomagając w sprawnej eliminacji przeciwników, rozwiązywaniu celów misji, odnajdywaniu różnorakich sekretów i odblokowaniu wszystkich zakończeń. Oprócz tego w znalazło się tu miejsce dla licznych wskazówek związanych z najważniejszymi elementami rozgrywki (m.in. walka, wyposażenie, handlarze).

Kolorem zielonym oznaczone zostały zwykłe przedmioty (m.in. bronie, standardowa amunicja, apteczki, filtry).

Kolorem pomarańczowym oznaczone zostały miejsca pozyskiwania złotej amunicji, pełniącej w grze między innymi rolę waluty.

Kolor niebieski użyty został do odwoływania się do znajdujących się w poradniku zdjęć. #1 oznacza, że dany fragment tekstu związany jest z pierwszym zdjęciem, a #2 - z drugim zdjęciem.

Gwiazdki (*) przy nazwach poziomów oznaczają, że w trakcie danego etapu podejmuje się decyzje mające wpływ na zakończenie gry. Więcej informacji na ten temat znajduje się w sekcji Zakończenia i proponowałbym ją przejrzeć jeszcze przed rozpoczęciem gry (rozdział ten pozbawiony jest spoilerów).

Jacek "Stranger" Hałas

Informacje o Metro 2033 - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 62, ilustracje: 869 .

Popularne strony w Metro 2033 - poradnik do gry

Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180495Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180494Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180493Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180492Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180491Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180490Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180489Metro 2033 - screen - 2010-02-18 - 180488Metro 2033 - screen - 2010-01-15 - 177640

30.03.2010 18:17
Duriii
Duriii
76
Konsul

Czy są jeszcze jakies zakończenia oprócz:

spoiler start

Zaatakowania tego obiektu z mutantami

spoiler stop

i

spoiler start

Nie zrobienia tego, co jest napisane wyżej :)

spoiler stop

??

Sprawdziłbym sam, ale nie mam abonamentu. A innego zakończenia w internecie nie widziałem.

31.03.2010 07:17
odpowiedz
adi123321
114
Generał

jest
sa 2 zakonczenia gry

31.03.2010 23:59
odpowiedz
Neberius
18
Chorąży

Czytałem ten poradnik, co do zakonczen pisze zeby nie zabierac nic z ciał poległych zołnierzy, nieprawda brałem wszystko co popadnie, nie gadałem ze wszystkimi ludzmi i dałem tylko jeden naboj chłopaczowi na poczatku, a zakonczenia miałem 2, wiec albo błedy albo na PC jest troche inna zasada podkreslam grałem na X 360.

01.04.2010 20:19
😃
odpowiedz
bred2
15
Pretorianin

Nawet nie wiedziałem że są dwa zakończenia, ale co do tego drugiego zakończenia to wydaję mi się że wymagania są lekko przesadzone , szczególnie z tym nie braniem niczego z ciał przeciwnika, no ale cóż, na razie mi się nie chce drugi raz przechodzić aby sprawdzić, może kiedyś ;).

25.04.2010 13:54
odpowiedz
zanonimizowany169157
47
Generał

widze ze poradnik nastawiony na rozpierduche, a polowe gry mozna przejsc nie zabijajac ludzi czy bibliotekarzy

03.05.2010 22:17
odpowiedz
Alltair
4
Pretorianin

To nie Splinter Cell żeby się skradać :D

15.04.2013 19:19
odpowiedz
zanonimizowany877057
2
Junior

Nie z ciał można brać, trzeba tylko wszystkie "błyski" zebrać żeby się obudził w porę

01.09.2013 18:10
Sir Xan
odpowiedz
Sir Xan
97
Legend

Cytat w poradniku na temat Zakończenia - "NIE ZABIERAĆ przedmiotów z ciał poległych żołnierzy" - Bzdura! Ja zawsze zbierałem amunicji i bronie z ciał żołnierzy, i tak obejrzałem "dobre" zakończenia. To samo z Last Light. W końcu martwi nie potrzebują bronie i filtry, nieprawdaż? ;) Po prostu trzeba być dobry (wspierać żebraki) i odkrywać Metro jak najbardziej dokładności (zbierać jak najwięcej rozbłyski). Oraz ominąłem wszystkie żołnierzy Czerwone Linie bez zabijanie i ogłuszanie (skradanie) w etapie Wojna (nie dotyczy to rasiści Rzesza).

16.10.2013 10:23
😉
odpowiedz
JÓZEK2
121
Generał

Czy" Last Light" to coś jak cz. pierwsza M. czy jest lepsza, ciekawsza, bardziej rozbudowana ? Pytam, bo nie wiem czy ją łyknąć ? "Jedynka", jak dla mnie, była taka sobie.

02.01.2014 13:34
Ciachovsky(R)
👍
odpowiedz
Ciachovsky(R)
42
Pretorianin

jeżeli "jedynka" była dla Ciebie taka sobie, to w Last Light musisz zagrać koniecznie :) sam jestem w mniej więcej połowie gry i muszę przyznać, że ta gra to istna perełka, nie tylko jeśli chodzi o ten rok, ale w ogóle elektroniczną rozgrywkę ;) sam gorąco polecam ten tytuł, ale i ocena graczy mówi sama za siebie :D

19.09.2014 16:24
odpowiedz
ps4wilcza
3
Junior

witam mam takie pytanko w spawie trofeum oswiecony co trzeba zrobic zeby je dostac mam prawie wszysktkie trofea moze czasami cos nie wskoczylo tez sie tak zdaza

23.07.2017 21:39
odpowiedz
1 odpowiedź
Caviez89
14
Centurion

Bzdura aby mieć dobre zakończenie można wszystkich zabijać ważne by w końcówce rozwalić ten transmiter do nakierowywania rakiet i tyle

20.11.2018 23:45
Sandro_de_Vega
25
Chorąży

Nie do końca masz rację. Owszem można zabijać wszystkich. Ale jeśli nie zdobędziesz odpowiedniej ilości tzw błysków(które pojawiają się przy wykonywaniu różnych czynności np dania żebrakowi kasy czy znalezieniu jakichś zwłok w zaułku) to nie masz opcji zestrzelenia transmitera.