Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Laboratorium X8 - Opis przejścia | Prypeć i Laboratorium X8 w Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

Laboratorium X8 - Opis przejścia

Laboratorium to lokacja dosyć skomplikowana z uwagi na nakładającą się na siebie mini-mapę (każda z możliwych wersji mapy została ukazana poniżej), oraz ilość różnego typu przejść, korytarzy i łączeń między kolejnymi częściami kompleksu - Laboratorium X8 - Opis przejścia | Prypeć i Laboratorium X8 w Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Laboratorium to lokacja dosyć skomplikowana z uwagi na nakładającą się na siebie mini-mapę (każda z możliwych wersji mapy została ukazana poniżej), oraz ilość różnego typu przejść, korytarzy i łączeń między kolejnymi częściami kompleksu. Na mapie starałem się oddać większość możliwych połączeń prowadzących od jednej mapy do drugiej (te same numery na mapach, to właśnie "miejsca łączeń". Dokumenty, których łącznie jest 6, zaznaczone zostały zielonymi punktami. Pozostałe punkty opisuję dokładnie w tekście poniżej.

Zaczynamy w punkcie (0) mapy [I] - Laboratorium X8 - Opis przejścia | Prypeć i Laboratorium X8 w Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Zaczynamy w punkcie (0) mapy [I]. Przechodzimy na lewo (nie do wind, do korytarza). W miejscu zaznaczonym niebieskim punktem otwieramy drzwi (uwaga na latającą anomalię) i schodzimy na dół. Ze stołu podnosimy dokumenty w niebieskiej teczce (screen). Wracamy do punktu (0).

Przechodzimy przez drzwi oznaczonymi punktem pomarańczowym , na dole ruszamy w prawo do schodów w punkcie białym - Laboratorium X8 - Opis przejścia | Prypeć i Laboratorium X8 w Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Przechodzimy przez drzwi oznaczonymi punktem pomarańczowym , na dole ruszamy w prawo do schodów w punkcie białym. Na górze, pod numerem (8) powinniśmy znaleźć drabinę prowadzącą do małego pomieszczenia (patrz - mapa [IV]), w którym znajdziemy dziwną, żyjącą anomalię (punkt czerwony - screen). Zabijamy ją, dzięki czemu przedmioty w laboratoriach nie będą nas już atakowały. Wracamy do pomieszczenia w którym wybraliśmy schody z punktu białego. W drodze powrotnej atakują nas skoczko-psy.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie