Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

20. Samolot Bezzałogowy

Zleceniodawca: po zbadaniu wraku w zaznaczonym punkcie

Lokalizacja startowa: punkt 37 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 28 na mapie

Opis ukończenia questu:

W zaznaczonym na mapie punkcie znajdujemy wrak z którego wyciągamy moduł pamięci. Zwracamy się z prośbą o jego odblokowanie do mechanika naukowców (punkt 28). Usługa szarpnie nas na 2 000 i będziemy musieli poczekać dwie godziny, zanim wyżej wymieniony wywiąże się ze zlecenia. Sam moduł możemy teraz sprzedać Owl'owi.

FAZA 2 - poszukiwania karabinu - Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 2 - poszukiwania karabinu

Lokalizacja docelowa: punkty 38, 39, 40 na mapie

Ten etap nie jest zadaniem samym w sobie, ale wymaga opisu. W poprzednim etapie zadania 20 otrzymaliśmy koordynaty trzech schowków, które teraz odwiedzimy. Zaczynamy od północy (punkt 38). Na bagnach odnajdujemy wejście do kanałów z anomaliami chemicznymi. Po prawej jedna z krat jest otwarta (screen). Na końcu kanału znajdujemy skrzynkę z listem.

W punkcie 39 powinniśmy odszukać krzywe drzewo na wzniesieniu, rosnące w kierunku wielkiej koparki - Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

W punkcie 39 powinniśmy odszukać krzywe drzewo na wzniesieniu, rosnące w kierunku wielkiej "koparki". Musimy po nim ostrożnie przejść i dostać się na górną część maszyny. Po prawej odnajdujemy wejście do kabiny z anomalią chemiczną i plecakiem leżącym pod ścianą (screen). W nim spoczywa kolejny list.

Ostatni list i co ważniejsze - karabin, czeka na nas w punkcie 40 - Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Ostatni list i co ważniejsze - karabin, czeka na nas w punkcie 40. Kolejność jest tu umowna, broń po prostu pojawi się w ostatnim z 3 sprawdzonych przez nas miejsc. W zaznaczonym punkcie znajdziemy konstrukcję z anomaliami chemicznymi w środku (wejście od północno zachodniej strony, po drabince na dół). Musimy sprawdzić skrytkę w wystającej rurze (screen). Listy możemy sprzedać Owl'owi za śmiesznie niskie kwoty.

Zleceniodawca: Major Degtyarev - Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

21. Ocaleni z Monolitu

Zleceniodawca: Major Degtyarev

Lokalizacja startowa: punkt 41 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 34, 35 na mapie

Opis ukończenia questu:

Grupa żołnierzy (screen) prosi nas o pomoc w zdobyciu zaufania Stalkerów z bazy w sektorze Jupiter. Musimy zwrócić się do frakcji z którą się przyjaźnimy (jeśli w ogóle się przyjaźnimy - patrz uwaga). Następnie prowadzimy naszych przyjaciół do grupy żołnierzy i oglądamy scenkę (screen). Po ceremonii znajdziemy swój własny pancerz wybranej przez nas frakcji w skrzyni na dole w bazie Stalkerów.

Uwaga - zadanie jest ściśle związane z dwoma misjami - 11 (Transakcja) sektora Zaton, oraz 17 (Historia Powinności) sektora Jupiter. W razie problemów zachęcam do zapoznania się z ich opisami.

1 - Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry