Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

14. Badania nad Anomaliami

Zleceniodawca: Professor Hermann

Lokalizacja startowa: punkt 25 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 28, 29, 30, 31 na mapie

Opis ukończenia questu:

Odwiedzamy mechanika naukowców (punkt 28) i zabieramy od niego 3 czujniki. Pora na zwiedzenie trzech anomalii z prototypowym detektorem w ręku, unikamy wykrytych zagrożeń (screen) i umieszczenie w sercu każdej z nich czujnika. W punkcie 29 mamy do czynienia z anomalią elektryczną. W 30 - ogniową, a w 31 - chemiczną. Kiedy znajdziemy się w odpowiednim, zaznaczonym na mini-mapie miejscu, pojawi się komunikat proszący o naciśnięcie stosownego przycisku celem umieszczenia czujnika. Wracamy do profesora po nagrodę. Od tej pory możemy zapytać naukowca o każdą ze śledzonych anomalii i dowiedzieć się, czy pojawił się w niej już nowy artefakt. Mamy też bezpośredni wgląd z poziomu naszego PDA do obecności artefaktów w tych anomaliach.

FAZA 2 - więcej czujników - Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 2 - więcej czujników

Lokalizacja docelowa: punkty 14, 32 na mapie

Jeśli wspomnimy profesorowi, że chcielibyśmy wziąć udział w jego badaniach, będziemy mogli po raz kolejny podjąć się rozmieszczenia czujników. Tym razem dostaniemy od mechanika dwa urządzenia i będziemy musieli wybrać się do anomalii chemicznej, na bagnach (punkt 14), oraz ognistej (screen), na popielisku (punkt 32). Procedura wygląda identycznie jak poprzednio.

FAZA 3 - pomiary - Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 3 - pomiary

Lokalizacja docelowa: punkt 26 na mapie

Po raz kolejny mówimy Hermann'owi, że chcielibyśmy wziąć udział w jego badaniach. Oferujemy pomoc przy pomiarach. Zanim porozmawiamy z najemnikami (26), powinniśmy uzbroić się między innymi w karabin snajperski. Topal pozwoli nam wybrać gdzie chcielibyśmy udać się najpierw. Ruszamy do Kopaczi, a po dotarciu na miejsce zajmujemy strategiczne miejsce na szczycie wzgórze (screen). Snajperka w dłoń i czekamy. Zombie będą wychodzić z domu po lewej i z ruin po prawej. Kiedy pomiary dobiegną końca, przemieszczamy się z oddziałem do kolejnej lokacji - na bagna.

Zaczynamy ostro - musimy odeprzeć atak zombie - Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Zaczynamy ostro - musimy odeprzeć atak zombie. Zanim złapiemy oddech, przybiegną do nas świnio-podobne potwory. Generalnie staramy się trzymać blisko najemników robiących pomiary i rozglądamy na wszystkie strony. Ze wschodu i zachodu nachodzą nas bestie, z południa sporadycznie zakradają się bandyci i zombie. Zadanie jest wymagające i powinniśmy często zapisywać na osobnych slotach (szczególnie na wyższych poziomach trudności). Po dłuższej chwili może okazać się, że został nam tylko jeden kompan robiący pomiary, a wokół gęsto od trupów (screen). Kiedy już w końcu pomiar się zakończy, rozmawiamy z najemnikiem i wracamy do naukowców. Ukończenie zadania odblokuje osiągnięcie.

Zleceniodawca: Professor Ozersky, po ukończeniu zadania 14 - Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

15. Hipoteza

Zleceniodawca: Professor Ozersky, po ukończeniu zadania 14

Lokalizacja startowa: punkt 23 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 30 na mapie

Opis ukończenia questu:

Rozmawiamy z profesorem na temat naszego ostatniego zadania. Zleca nam sprawdzenie kwestii zwiększonej aktywności mutantów w czasie pomiarów. Udajemy się na miejsce anomalii ogniowej i umieszczamy urządzenie na wskazanym na mini-mapie punkcie. Nie ruszając się z miejsca, oczekujemy skaczących przeciwników (screen) nadchodzących od północy i południa. Otaczają nas anomalie, które pomogą nam w walce raniąc, podpalając i wysadzając atakujących nas mutantów. Po jakimś czasie dostaniemy informacje o ukończeniu doświadczenia. Zabieramy urządzenie i wracamy do naukowca.

1 - Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry