Questy (cz.1) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
Aktualizacja:
0. Magazyn Powinności
Lokalizacja startowa: punkty 34, lub 35 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 42 na mapie
Opis ukończenia questu:
Aby otrzymać to zadanie, musimy oddać PDA zdobyty w zadaniu 11 (Transakcja) sektora Zaton, jednemu z przywódców frakcji w bazie Stalkerów w Jupiter (punkt 35 - Wolność, 34 - Powinność). Decyzja jest o tyle ważna, że poniekąd definiuje naszą przyjaźń z daną stroną (sytuacja 1:1 gdzie lubią nas wszyscy, jest niemożliwa. Możemy co prawda pozostać neutralni, ale wtedy m.in. nie ukończymy zadania 21 (Ocaleni z Monolitu). Bez względu na to, do kogo przystaniemy - będziemy musieli udać się do magazynu (punkt 42) i wybić członków frakcji przeciwnej (atakujących - jeśli Wolność, atakowanych - jeśli Powinność). Kiedy przestaniemy strzelać, powinniśmy dobrać się do zapasów w schronie (screen). Jeśli trzymamy z Wolnością, kolejność jest odwrócona - najpierw zapasy, potem strzelanie.

1. Długi
Zleceniodawca: Vano
Lokalizacja startowa: punkt 1 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 2 na mapie
Opis ukończenia questu:
Vano przekaże nam 5 000 i poprosi o spłacenie długu u bandytów. Musimy dostać się do zaznaczonego na naszej mini-mapie delikwenta. Przechodzimy przez bramkarza wspominając, że chodzi o spłatę długu. Jack (screen) podniesie wysokość "zadłużenia" do 7 000. Mamy trzy opcje - rzeź niewiniątek, targowanie się (jeśli mamy przy sobie jakąś sensowną broń, uda się zejść do 5 000), lub dołożenie 2 000 z własnej kieszeni i spokojny powrót do zleceniodawcy. Osobiście polecam rozwiązanie pokojowe. Jeśli misję tą (i kolejną) rozwiążemy "na spokojnie", odblokujemy osiągnięcie, dzięki któremu zyskamy respekt w całej społeczności Stalkerów. Oczywiście nikt nie mówi, że po odblokowaniu tegoż nie możemy wrócić tu i sobie spokojnie postrzelać... tym bardziej, że Jack ma przy sobie rzadką i dobrą strzelbę.

2. Zakładnik
Zleceniodawca: Grizzly
Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 5, ewentualnie również 4 na mapie
Opis ukończenia questu:
Już przy podjęciu się tej misji, musimy podjąć decyzję w jaki sposób ją zakończymy. Mamy dwie możliwości - rozwiązanie pokojowe (polecane, ponieważ dostajemy osiągnięcie - patrz zadanie 1), lub siłowe (tu wariant z pomocą [nagroda w gotówce] czekającą na nas w punkcie 4 od 1-ej w nocy, lub bez [nagroda - drogi artefakt - Złota Rybka]). Jeśli chcemy koniecznie zrobić to siłą, przebijamy się aż do punktu 5 i szybko zdejmujemy gangstera przetrzymującego Stalkera (zbir po chwili zacznie strzelać i nici z naszej misji ratunkowej).

Rozwiązanie pokojowe będzie kosztowne. Bierzemy artefakt od Grizzly'ego i udajemy się do obozu bandytów. Mówimy przy wejściu, że chcemy rozmawiać z szefem. W hangarze (screen) rozmawiamy z postacią stojącą pośrodku.

Możemy w tym momencie wybrać pomiędzy okupem pieniężnym (15 000), lub podarowaniem bandytom jednego z artefaktów (te z górnej półki - np. Złota Rybka, czy Śnieżynka). Jeśli mamy zamiar po zakończeniu zadania i odblokowaniu osiągnięcia wrócić tu i ich wykończyć - dajemy im artefakt (potem wyjmiemy go sobie z ciała). Zanim uda nam się bezpiecznie wydostać od bandytów, jeden z nich zastawi nam drogę i ponownie będziemy musieli płacić. Kwota którą z nas zedrze jest losowa - kilka tysięcy. Po wszystkim - wracamy do bazy Stalkerów wraz z uratowanym przez nas przyjacielem i odbieramy nagrodę od zleceniodawcy.
0
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
- Jupiter
- Charakterystyka | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Mapa Ogólna (cz.1) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Mapa Ogólna (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Mapa Ogólna (cz.3) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Mapa Ogólna (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (mapy) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.1) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.2) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.3) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.5) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.6) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.8) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.9) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.10) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.11) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Questy (cz.12) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci
- Jupiter
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Predi2222 Legend
w zakończeniu nie pojawia się sekwencja o wdarciu się pijawek na Skadowsk.
Na pewno ? > http://www.youtube.com/watch?v=BdTEEf_8UpE#t=02m25
Czep się poradnika a nie gry, drogi Sherlocku ;)
grish_em_all Legend
Na pewno :) Ten fragment od 2:25 pojawiał się u mnie tylko w przypadku gdy olałem quest z pijawkami zupełnie lub gdy go nie dokończyłem, czyt. nie zagazowałem legowiska. W przeciwnym razie, gdy gaz poszedł, a pozostałych pijawek nie wybiłem, ten moment zakończenia się w ogóle nie pojawiał. Jeżeli u Ciebie jest inaczej, to nie potrafię wyjaśnić dlaczego, grałem zarówno na patchu 1.6.01 jak i 1.6.02, z tym samym skutkiem. Podobnie po zainstalowaniu moda Complete.
Cały czas się czepiam poradnika, drogi Watsonie :) Do samej gry nic nie mam, wręcz przeciwnie. Jeden z moich ulubionych tytułów, wracałem do niego wielokrotnie, właśnie przechodzę kolejny raz, więc zobaczę jeszcze raz jakie dostanę zakończenie. Gaz wpuściłem, zawór odkręciłem, od razu wziąłem nogi za pas ;)
Predi2222 Legend
[20] Teoretycznie jeśli chociaż 1 pijawa przeżyje ,to już zakończenie jest inne . Muszą wszystkie zginąć ,chyba że jest jakiś bug .
grish_em_all Legend
Może faktycznie jakiś błąd, ale z drugiej strony wielokrotnie gra już była przeinstalowana odkąd ją mam, były też pewnie ze 2-3 formaty kompa w międzyczasie. Ciężko przypuszczać żeby jakiś bug się uchował. Tak myślę że jest jeszcze jedno wytłumaczenie: być może te ocalałe pijawki prędzej czy później tak czy inaczej też giną, zabite przez innych stalkerów. W końcu zona żyje własnym życiem i nie raz chodząc po Zatonie można się natknąć na taką pojedynczą pijawkę szukającą szczęścia ;) Kto wie czy to nie te spod stacji antenowej.
Lechiander Legend
Całkiem niezły poradnik.
Ma kilka "niedoróbek", ale to Stalker i Zona żyje własnym życiem, więc rozumiem, że ciężko to opisać.
Każdy średnio rozgarnięty gracz to zakuma. ;)
Oceniam po poprzednich dwóch, które są kompletnie nieużyteczne w każdym względzie.
Tutaj przynajmniej znalazłem większość odpowiedzi.
Szkoda, że ten autor nie robił do wszystkich Stalkerów poradnika.
Dziękuję! :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
