STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.4) Jupiter

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

10. Kradzież

Zleceniodawca: po wykonaniu zadania 23 sektora Zaton (patrz - opis ukończenia poniżej)

Lokalizacja startowa: punkt 18 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 19, 20, 21 na mapie

Opis ukończenia questu:

Wykonując zadanie 23 spotkaliśmy Snaga. Po rozmowie z nim powinniśmy zejść do piwnicy (punkt 18) i jeśli nie mamy nic w skrzyni (screen), włożyć do niej cokolwiek. Teraz udajemy się na godzinny spoczynek, a po przebudzeniu zaglądamy po raz wtóry do skrytki. Okazuje się że ktoś nas okradł.

Odwiedzamy medyka (punkt 19) i pytamy o zdarzenie, a ten kieruje nas do wieży Zulu (punkt 20) - Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Odwiedzamy medyka (punkt 19) i pytamy o zdarzenie, a ten kieruje nas do wieży Zulu (punkt 20). Wspomniany jegomość (screen) opowiada nam o ludziach, których przegonił spod swojej wieży. Podejrzani oddalili się w kierunku stacji (punkt 21). Ruszamy nowym tropem. W małym budynku zastajemy leżącego, rannego Snaga i bandytę, który stoi nad nim z bronią. Tego drugiego możemy od razu, bez słowa- zabić.

To czy damy Snagowi apteczkę, czy dobijemy (i zabierzemy jego PDA) zależy od nas - Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

To czy damy Snagowi apteczkę, czy dobijemy (i zabierzemy jego PDA) zależy od nas. Kilka kroków na północ od torów, za peronem - schodzimy do studzienki kanalizacyjnej. Na dole, w rogu pomieszczenia odnajdujemy sejf (screen) z naszymi rzeczami ze skrzyni z bazy. Zabranie przedmiotów kończy misję.

Zleceniodawca: Garry - Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

11. Kontrakt z naukowcami

Zleceniodawca: Garry

Lokalizacja startowa: punkt 22 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkty 7, 18, 20 na mapie ogólnej Zaton

Opis ukończenia questu:

Przebywający w bunkrze naukowców Stalker (screen) prosi nas o dostarczenie mu dwóch artefaktów - Kotlet i Kulebiak. Oba powinniśmy odnaleźć na terenie anomalii z sektora Zaton.

1 - Questy (cz.4) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2011-01-21
14:37

qqqqqq Generał

qqqqqq

Poradnik się przydał, wyjątkowo, jest dużo przydatnych rzeczy ale nadal za mało, na przykłas mógłby być opis artefaktów, opis osiągnięć i tak dalej...

Komentarz: qqqqqq
2013-06-22
17:11

Michaello510 Junior

Mały błąd: questu :Kompas" bynajmniej nie zleca nam Bread(chleb), tylko Beard(Brodacz).

Komentarz: Michaello510
2013-07-20
16:37

grish_em_all Legend

grish_em_all

Znalazłem parę kosmetycznych błędów. Może nie wpływają mocno na jakość opisów bo tyczą się w głównej mierze drugorzędnych faktów, ale jednak :)

Quest 18 sektora Jupiter - jesteśmy atakowani nie przez żołnierzy Monolitu, a przez grupę najemników która do tego momentu chroniła bunkier naukowców. Stąd po wykonaniu tego zadania okazuje się że musimy znaleźć jajogłowym nowych ochroniarzy.
Quest 14 sektora Zaton - Elektryczne anomalie będą utrudniały nam życie, więc lepiej mieć przy sobie apteczkę. - w pobliżu śmigłowca kręci się poltergeist, wystarczy go zastrzelić i żadne apteczki nie są już potrzebne, bo anomalie elektryczne są parędziesiąt metrów dalej i nie przeszkadzają w przeszukaniu helikoptera ani ciał żołnierzy.
Quest zadania "Zaginieni stalkerzy": Rozmawiamy z żołnierzem grzebiącym przy zwłokach. Bez względu na przebieg konwersacji, życie Stalkera dobiega końca. - toż to nie jakiś żołnierz tylko Wstrząs, lekarz ze Skadowska.

Można również dodać, że wykonując zadanie "Legowisko pijawek", na samym końcu gdy już podłączy się butlę z gazem i odkręci zawór, wcale nie trzeba walczyć z pijawkami, można równie dobrze uciec z miejsca zdarzenia a quest i tak zostanie wykonany.
W zadaniu od Wujka Jara (sektor Jupiter, quest 5) polegającym na eliminacji najemników też można sobie pomóc, wystarczy nie zabijać zombi idąc do budynku (wystarczy iść powoli za Jarem, a zombiaki nas nie ostrzelają), bo gdy pojawią się najemnicy, rozpęta się strzelanina również między nimi. Na koniec wystarczy dobić resztki :)

Komentarz: grish_em_all
2013-07-20
17:04

Predi2222 Legend

Predi2222

Można również dodać, że wykonując zadanie "Legowisko pijawek", na samym końcu gdy już podłączy się butlę z gazem i odkręci zawór, wcale nie trzeba walczyć z pijawkami, można równie dobrze uciec z miejsca zdarzenia a quest i tak zostanie wykonany.

Ale zakończenie (mówię o filmiku końcowym) będzie inne bo te 2 ostatnie pijawki przeżyją i ukatrupią stalkerów ze Skadovska .

Quest 18 sektora Jupiter - jesteśmy atakowani nie przez żołnierzy Monolitu, a przez grupę najemników która do tego momentu chroniła bunkier naukowców. Stąd po wykonaniu tego zadania okazuje się że musimy znaleźć jajogłowym nowych ochroniarzy.

Tu może być podobnie tzn inne zakończnie .

W zadaniu od Wujka Jara (sektor Jupiter, quest 5) polegającym na eliminacji najemników też można sobie pomóc, wystarczy nie zabijać zombi idąc do budynku (wystarczy iść powoli za Jarem, a zombiaki nas nie ostrzelają), bo gdy pojawią się najemnicy, rozpęta się strzelanina również między nimi. Na koniec wystarczy dobić resztki :)

Tu poległem XD - wujaszek mówi ~ " wygląda na spokojną wioskę,chyba że zaczniemy przeszkadzać tubylcom" to chyba rozumie się samo ...

Quest zadania "Zaginieni stalkerzy": Rozmawiamy z żołnierzem grzebiącym przy zwłokach. Bez względu na przebieg konwersacji, życie Stalkera dobiega końca. - toż to nie jakiś żołnierz tylko Wstrząs, lekarz ze Skadowska.

OMG, przecież jak zaczynamy rozmowę to pierwsze co mówimy - " Wstrząs ,co ty robisz ? "

p.s jak doszedłeś do tych wniosków ,Shlerocku ...

Komentarz: Predi2222
2013-07-20
21:58

grish_em_all Legend

grish_em_all

Ale zakończenie (mówię o filmiku końcowym) będzie inne bo te 2 ostatnie pijawki przeżyją i ukatrupią stalkerów ze Skadovska .
I tu się mylisz, ja zawsze tuż po odkręceniu zaworu spierniczam bo nie chce mi się z nimi tańcować a w zakończeniu nie pojawia się sekwencja o wdarciu się pijawek na Skadowsk.

Tu poległem XD - wujaszek mówi ~ " wygląda na spokojną wioskę,chyba że zaczniemy przeszkadzać tubylcom" to chyba rozumie się samo ...

Racja, natomiast w poradniku pojawia się tekst Eliminujemy nieumarłych w tradycyjny sposób i przedzieramy się do wnętrza budynku. Nasz znajomy czeka na piętrze. - tego się "czepiałem".

OMG, przecież jak zaczynamy rozmowę to pierwsze co mówimy - " Wstrząs ,co ty robisz ? "
No tak, ale w poradniku nie pojawia się imię Wstrząsa.

p.s jak doszedłeś do tych wniosków ,Shlerocku ...
To pojmie tylko wybitny analityczny umysł Watsonie :]

Komentarz: grish_em_all
2013-07-20
22:34

Predi2222 Legend

Predi2222
😊

w zakończeniu nie pojawia się sekwencja o wdarciu się pijawek na Skadowsk.

Na pewno ? > http://www.youtube.com/watch?v=BdTEEf_8UpE#t=02m25

Czep się poradnika a nie gry, drogi Sherlocku ;)

Komentarz: Predi2222
2013-07-21
02:35

grish_em_all Legend

grish_em_all

Na pewno :) Ten fragment od 2:25 pojawiał się u mnie tylko w przypadku gdy olałem quest z pijawkami zupełnie lub gdy go nie dokończyłem, czyt. nie zagazowałem legowiska. W przeciwnym razie, gdy gaz poszedł, a pozostałych pijawek nie wybiłem, ten moment zakończenia się w ogóle nie pojawiał. Jeżeli u Ciebie jest inaczej, to nie potrafię wyjaśnić dlaczego, grałem zarówno na patchu 1.6.01 jak i 1.6.02, z tym samym skutkiem. Podobnie po zainstalowaniu moda Complete.

Cały czas się czepiam poradnika, drogi Watsonie :) Do samej gry nic nie mam, wręcz przeciwnie. Jeden z moich ulubionych tytułów, wracałem do niego wielokrotnie, właśnie przechodzę kolejny raz, więc zobaczę jeszcze raz jakie dostanę zakończenie. Gaz wpuściłem, zawór odkręciłem, od razu wziąłem nogi za pas ;)

Komentarz: grish_em_all
2013-07-21
09:18

Predi2222 Legend

Predi2222

[20] Teoretycznie jeśli chociaż 1 pijawa przeżyje ,to już zakończenie jest inne . Muszą wszystkie zginąć ,chyba że jest jakiś bug .

Komentarz: Predi2222
2013-07-21
09:59

grish_em_all Legend

grish_em_all

Może faktycznie jakiś błąd, ale z drugiej strony wielokrotnie gra już była przeinstalowana odkąd ją mam, były też pewnie ze 2-3 formaty kompa w międzyczasie. Ciężko przypuszczać żeby jakiś bug się uchował. Tak myślę że jest jeszcze jedno wytłumaczenie: być może te ocalałe pijawki prędzej czy później tak czy inaczej też giną, zabite przez innych stalkerów. W końcu zona żyje własnym życiem i nie raz chodząc po Zatonie można się natknąć na taką pojedynczą pijawkę szukającą szczęścia ;) Kto wie czy to nie te spod stacji antenowej.

Komentarz: grish_em_all
2022-01-15
20:49

Lechiander Legend

Lechiander
👍

Całkiem niezły poradnik.
Ma kilka "niedoróbek", ale to Stalker i Zona żyje własnym życiem, więc rozumiem, że ciężko to opisać.
Każdy średnio rozgarnięty gracz to zakuma. ;)
Oceniam po poprzednich dwóch, które są kompletnie nieużyteczne w każdym względzie.
Tutaj przynajmniej znalazłem większość odpowiedzi.
Szkoda, że ten autor nie robił do wszystkich Stalkerów poradnika.
Dziękuję! :)

Komentarz: Lechiander

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl