STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.3) Jupiter
Aktualizacja:
5. Kopaczi
Zleceniodawca: Uncle Yar
Lokalizacja startowa: punkt 10 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 11 na mapie
Opis ukończenia questu:
Do tej misji warto zabrać za sobą karabin snajperski (patrz - pomarańczowe punkty na mapach obszarów). Wraz z wujaszkiem udajemy się do osady zajętej przez uzbrojone zombie (screen). Eliminujemy nieumarłych w tradycyjny sposób i przedzieramy się do wnętrza budynku. Nasz znajomy czeka na piętrze.

Po krótkiej scence zostajemy zaatakowani przez grupę najemników. W tym momencie przydaje się karabin snajperski którym celujemy oczywiście w głowy. Na koniec zbieramy łupy i rozmawiamy z Yar'em.
6. Zemsta
Zleceniodawca: Splinter
Lokalizacja startowa: punkt 12 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 1 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zadanie sprowadza się do ukończenia misji numer 17 (W poszukiwaniu Sroki) z obszaru Zaton. Po poznaniu tożsamości Flinta, mamy 3 możliwości - złapać plus u Powinności (punkt 34), lub Wolności (punkt 35), meldując odpowiedniemu dowódcy o Flincie. Ostatnią możliwością jest nie zgłaszanie tego nikomu poza Gontą z Zaton. Za ukończenie zadania otrzymujemy osiągnięcie.

7. Polowanie na bagienne pijawki
Zleceniodawca: Trapper
Lokalizacja startowa: punkt 13 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 14 na mapie
Opis ukończenia questu:
Trapper zapytany o zlecenie nam zajęcia, opowie o wysysających krew monstrach grasujących na bagnach (punkt 14). Na miejscu czeka na nas trzech groźnych przeciwników. W walce z nimi wskazane jest pozostawanie w ciągłym ruchu i posługiwanie się strzelbą. Warto "chodzić w tył" i strzelać na moment przed atakiem. Nie zapominamy o odebraniu nagrody za zlecenie.

8. Polowanie na niezidentyfikowane mutanty
Zleceniodawca: Trapper, po zadaniu 7
Lokalizacja startowa: punkt 13 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 15 na mapie
Opis ukończenia questu:
Musimy dostać się do opuszczonego tunelu. Wejście odnajdziemy dokładnie w zaznaczonym punkcie. Zakradamy się cicho do wnętrza obiektu. Po lewej od wejścia znajdziemy jednego z dwóch przeciwników (screen). Kiedy podnosi ręce - nie ma sensu strzelać. Nie zadamy mu wtedy żadnych obrażeń. Powinniśmy prowadzić ostrzał zza ściany, wychylając się tylko nieznacznie. Pozwoli to uniknąć obrażeń od obiektów, którymi stwory w nas rzucają. Przy eksterminacji idealnie sprawdza się granatnik. Po ubiciu obu delikwentów, wracamy po nagrodę.

9. Nocne Polowanie
Zleceniodawca: Trapper, po zadaniu 8
Lokalizacja startowa: punkt 13 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 16 na mapie
Opis ukończenia questu:
Jakiś czas po ukończeniu poprzedniego zadania, dostaniemy komunikat radiowy od Trappera. Powinniśmy wtedy go odwiedzić, a zleci nam tą misję. Musimy zaczekać do nocy (22 wystarczy). Noktowizor znacznie ułatwi zadanie (screen). Chimera jest pobudzona i biega mniej więcej w otoczeniu zaznaczonego na mapie punktu (16). Musimy wpakować w nią dużą ilość śrutu zanim padnie (szczególnie na wyższych poziomach trudności). Pamiętamy o tym, żeby cały czas pozostawać w ruchu i unikać skoków potwora, granatnik będzie pomocny. Po walce wracamy po nagrodę pieniężną i dobrą strzelbę. Powinniśmy odblokować również osiągnięcie.

0
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
- STALKER Call of Pripyat: Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Charakterystyka Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Mapa Ogólna (cz.1) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Mapa Ogólna (cz.2) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Mapa Ogólna (cz.3) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Mapa Ogólna (cz.4) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (mapy) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.1) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.2) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.3) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.4) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.5) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.6) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.7) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.8) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.9) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.10) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.11) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Questy (cz.12) Jupiter
- STALKER Call of Pripyat: Jupiter
- S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry
Komentarze czytelników
qqqqqq Generał
Poradnik się przydał, wyjątkowo, jest dużo przydatnych rzeczy ale nadal za mało, na przykłas mógłby być opis artefaktów, opis osiągnięć i tak dalej...
Michaello510 Junior
Mały błąd: questu :Kompas" bynajmniej nie zleca nam Bread(chleb), tylko Beard(Brodacz).
grish_em_all Legend
Znalazłem parę kosmetycznych błędów. Może nie wpływają mocno na jakość opisów bo tyczą się w głównej mierze drugorzędnych faktów, ale jednak :)
Quest 18 sektora Jupiter - jesteśmy atakowani nie przez żołnierzy Monolitu, a przez grupę najemników która do tego momentu chroniła bunkier naukowców. Stąd po wykonaniu tego zadania okazuje się że musimy znaleźć jajogłowym nowych ochroniarzy.
Quest 14 sektora Zaton - Elektryczne anomalie będą utrudniały nam życie, więc lepiej mieć przy sobie apteczkę. - w pobliżu śmigłowca kręci się poltergeist, wystarczy go zastrzelić i żadne apteczki nie są już potrzebne, bo anomalie elektryczne są parędziesiąt metrów dalej i nie przeszkadzają w przeszukaniu helikoptera ani ciał żołnierzy.
Quest zadania "Zaginieni stalkerzy": Rozmawiamy z żołnierzem grzebiącym przy zwłokach. Bez względu na przebieg konwersacji, życie Stalkera dobiega końca. - toż to nie jakiś żołnierz tylko Wstrząs, lekarz ze Skadowska.
Można również dodać, że wykonując zadanie "Legowisko pijawek", na samym końcu gdy już podłączy się butlę z gazem i odkręci zawór, wcale nie trzeba walczyć z pijawkami, można równie dobrze uciec z miejsca zdarzenia a quest i tak zostanie wykonany.
W zadaniu od Wujka Jara (sektor Jupiter, quest 5) polegającym na eliminacji najemników też można sobie pomóc, wystarczy nie zabijać zombi idąc do budynku (wystarczy iść powoli za Jarem, a zombiaki nas nie ostrzelają), bo gdy pojawią się najemnicy, rozpęta się strzelanina również między nimi. Na koniec wystarczy dobić resztki :)
Predi2222 Legend
Można również dodać, że wykonując zadanie "Legowisko pijawek", na samym końcu gdy już podłączy się butlę z gazem i odkręci zawór, wcale nie trzeba walczyć z pijawkami, można równie dobrze uciec z miejsca zdarzenia a quest i tak zostanie wykonany.
Ale zakończenie (mówię o filmiku końcowym) będzie inne bo te 2 ostatnie pijawki przeżyją i ukatrupią stalkerów ze Skadovska .
Quest 18 sektora Jupiter - jesteśmy atakowani nie przez żołnierzy Monolitu, a przez grupę najemników która do tego momentu chroniła bunkier naukowców. Stąd po wykonaniu tego zadania okazuje się że musimy znaleźć jajogłowym nowych ochroniarzy.
Tu może być podobnie tzn inne zakończnie .
W zadaniu od Wujka Jara (sektor Jupiter, quest 5) polegającym na eliminacji najemników też można sobie pomóc, wystarczy nie zabijać zombi idąc do budynku (wystarczy iść powoli za Jarem, a zombiaki nas nie ostrzelają), bo gdy pojawią się najemnicy, rozpęta się strzelanina również między nimi. Na koniec wystarczy dobić resztki :)
Tu poległem XD - wujaszek mówi ~ " wygląda na spokojną wioskę,chyba że zaczniemy przeszkadzać tubylcom" to chyba rozumie się samo ...
Quest zadania "Zaginieni stalkerzy": Rozmawiamy z żołnierzem grzebiącym przy zwłokach. Bez względu na przebieg konwersacji, życie Stalkera dobiega końca. - toż to nie jakiś żołnierz tylko Wstrząs, lekarz ze Skadowska.
OMG, przecież jak zaczynamy rozmowę to pierwsze co mówimy - " Wstrząs ,co ty robisz ? "
p.s jak doszedłeś do tych wniosków ,Shlerocku ...
grish_em_all Legend
Ale zakończenie (mówię o filmiku końcowym) będzie inne bo te 2 ostatnie pijawki przeżyją i ukatrupią stalkerów ze Skadovska .
I tu się mylisz, ja zawsze tuż po odkręceniu zaworu spierniczam bo nie chce mi się z nimi tańcować a w zakończeniu nie pojawia się sekwencja o wdarciu się pijawek na Skadowsk.
Tu poległem XD - wujaszek mówi ~ " wygląda na spokojną wioskę,chyba że zaczniemy przeszkadzać tubylcom" to chyba rozumie się samo ...
Racja, natomiast w poradniku pojawia się tekst Eliminujemy nieumarłych w tradycyjny sposób i przedzieramy się do wnętrza budynku. Nasz znajomy czeka na piętrze. - tego się "czepiałem".
OMG, przecież jak zaczynamy rozmowę to pierwsze co mówimy - " Wstrząs ,co ty robisz ? "
No tak, ale w poradniku nie pojawia się imię Wstrząsa.
p.s jak doszedłeś do tych wniosków ,Shlerocku ...
To pojmie tylko wybitny analityczny umysł Watsonie :]
Predi2222 Legend
w zakończeniu nie pojawia się sekwencja o wdarciu się pijawek na Skadowsk.
Na pewno ? > http://www.youtube.com/watch?v=BdTEEf_8UpE#t=02m25
Czep się poradnika a nie gry, drogi Sherlocku ;)
grish_em_all Legend
Na pewno :) Ten fragment od 2:25 pojawiał się u mnie tylko w przypadku gdy olałem quest z pijawkami zupełnie lub gdy go nie dokończyłem, czyt. nie zagazowałem legowiska. W przeciwnym razie, gdy gaz poszedł, a pozostałych pijawek nie wybiłem, ten moment zakończenia się w ogóle nie pojawiał. Jeżeli u Ciebie jest inaczej, to nie potrafię wyjaśnić dlaczego, grałem zarówno na patchu 1.6.01 jak i 1.6.02, z tym samym skutkiem. Podobnie po zainstalowaniu moda Complete.
Cały czas się czepiam poradnika, drogi Watsonie :) Do samej gry nic nie mam, wręcz przeciwnie. Jeden z moich ulubionych tytułów, wracałem do niego wielokrotnie, właśnie przechodzę kolejny raz, więc zobaczę jeszcze raz jakie dostanę zakończenie. Gaz wpuściłem, zawór odkręciłem, od razu wziąłem nogi za pas ;)
Predi2222 Legend
[20] Teoretycznie jeśli chociaż 1 pijawa przeżyje ,to już zakończenie jest inne . Muszą wszystkie zginąć ,chyba że jest jakiś bug .
grish_em_all Legend
Może faktycznie jakiś błąd, ale z drugiej strony wielokrotnie gra już była przeinstalowana odkąd ją mam, były też pewnie ze 2-3 formaty kompa w międzyczasie. Ciężko przypuszczać żeby jakiś bug się uchował. Tak myślę że jest jeszcze jedno wytłumaczenie: być może te ocalałe pijawki prędzej czy później tak czy inaczej też giną, zabite przez innych stalkerów. W końcu zona żyje własnym życiem i nie raz chodząc po Zatonie można się natknąć na taką pojedynczą pijawkę szukającą szczęścia ;) Kto wie czy to nie te spod stacji antenowej.
Lechiander Legend
Całkiem niezły poradnik.
Ma kilka "niedoróbek", ale to Stalker i Zona żyje własnym życiem, więc rozumiem, że ciężko to opisać.
Każdy średnio rozgarnięty gracz to zakuma. ;)
Oceniam po poprzednich dwóch, które są kompletnie nieużyteczne w każdym względzie.
Tutaj przynajmniej znalazłem większość odpowiedzi.
Szkoda, że ten autor nie robił do wszystkich Stalkerów poradnika.
Dziękuję! :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
