Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.8) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

17. Miejsca ewakuacji - B2

Zleceniodawca: automatycznie, po wykonaniu zadania 16

Lokalizacja startowa: punkt 27 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 2 na mapie

Opis ukończenia questu:

Po przeszukaniu helikoptera na płaskowyżu, automatycznie rozpoczynamy to zadanie. Wystarczy że porozmawiamy na temat poszukiwanych żołnierzy z Beard'em (screen), a misja dobiegnie końca.

Zleceniodawca: Gonta - Questy (cz.8) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

17. W poszukiwaniu Sroki

Zleceniodawca: Gonta

Lokalizacja startowa: punkt 28 na mapie

Lokalizacja docelowa: okolice punktu 1 na mapie Jupiter, punkt 12 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

To zadanie wykonamy dopiero na terenie mapy Jupiter. Po dotarciu do bazy Stalkerów zauważamy że pojawił się w niej nowy jegomość - Flint (screen). Stoi nieco przed punktem 1. Musimy pokręcić się trochę po pomieszczeniu. W końcu nowoprzybyły zacznie opowiadać historyjkę. Wysłuchujemy jej w całości, a następnie wypytujemy go o szczegóły. Udajemy się do punktu 12 i odszukujemy umierającego Splintera. Proponujemy pomoc i wysłuchujemy historii.

Wracamy do Flinta, czekamy na kolejną opowiastkę i cierpliwie jej wysłuchujemy - Questy (cz.8) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Wracamy do Flinta, czekamy na kolejną opowiastkę i cierpliwie jej wysłuchujemy. Po zakończeniu zagadujemy do delikwenta. Teraz jeszcze jedna historyjka, a po niej wreszcie ustalamy prawdziwą tożsamość Flinta.

Uwaga - jako że zadania się przeplatają - powinniśmy spojrzeć w tym momencie na misje o numerze 6(Zemsta)sektora Jupiter.

Wracamy do bazy Stalkerów w Zaton i meldujemy zleceniodawcy o odnalezieniu Magpie.

18. Polowanie na chimerę

Zleceniodawca: Gonta, po podjęciu się wykonania zadania 17

Lokalizacja startowa: punkt 28 na mapie

Lokalizacja docelowa: okolice punktu 1 na mapie Jupiter, punkt 12 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

Zanim wyruszymy do siedliska potwora, musimy przespać się do 3 nad ranem. O stosownej godzinie rozmawiamy z Gontem i ruszamy na polowanie. Poruszamy się w kucki, unikając wchodzenia w krzaki i niepotrzebnych dźwięków. Chimera czeka na nas na środku sceny (screen).

Po dotarciu na miejsce, nasi przyjaciele ogłoszą otwarcie ognia - Questy (cz.8) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce, nasi przyjaciele ogłoszą otwarcie ognia. Warto oddać strzał w głowę bestii przed tym faktem, lub strzelić po prostu jako pierwszy. Mamy wtedy większą szansę na to, że potwór padnie na miejscu i nie poniesiemy żadnych strat. Po wszystkim - Gonta wręczy nam dobrą strzelbę. Powinniśmy jeszcze porozmawiać z Trapperem (screen) w bazie Stalkerów w Jupiter (punkt 13 na mapie, w piwnicy). Otrzymamy od niego nagrodę pieniężną.

1 - Questy (cz.8) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry