Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

16. Aktywność Anomalii

Zleceniodawca: Professor Hermann

Lokalizacja startowa: punkt 25 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 33 na mapie

Opis ukończenia questu:

Pytamy Hermanna jakie są rezultaty skanowania anomalii (zadanie 14). Skieruje nas do wieży (punkt 33). Dostajemy się na górę obiektu, stajemy przy oberwanej barierce i wyciągamy prototyp detektora. Pojawia się anomalia (screen), a po kilku sekundach wydobywa się z niej kilka ciał. Przekraczamy barierkę i przeszukujemy ciała. W jednym z nich spoczywa PDA który musimy zabrać.

Zleceniodawca: automatycznie po zdobyciu PDA z zadania 16 - Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

17. Historia Powinności

Zleceniodawca: automatycznie po zdobyciu PDA z zadania 16

Lokalizacja startowa: punkt 33 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 11 na mapie Zaton, lub punkt 35 / 34 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

Musimy przekazać znalezione PDA odpowiedniej osobie. W zależności od tego, komu chcemy się przypodobać - dajemy urządzenie Loki (Wolność) [punkt 35], Shulga (Powinność) [punkt 34] (screen), lub sprzedajemy Owl'owi [punkt 11 na mapie Zaton] jeśli chcemy pozostać neutralni (odblokowujemy tym samym osiągnięcie dzięki któremu uzyskujemy zniżki u mechanika i sprzedawcy w bazie Stalkerów sektora Jupiter).

Uwaga - PDA które znaleźliśmy, oraz to z zadania 11 (Transakcja) sektora Zaton, są niezwykle istotne. Jeśli oddamy oba Owl'owi i pozostaniemy neutralni, nie będziemy w stanie ukończyć zadania 21 (Ocaleni z Monolitu). Aby tego uniknąć powinniśmy dokonać wyboru pomiędzy Powinnością, a Wolnością i oddać oba urządzenia stosownemu przywódcy w bazie Stalkerów sektora Jupiter (wyjście 1:1 nigdzie nas nie zaprowadzi, nadal będziemy neutralni).

Zleceniodawca: Professor Hermann, po poprzednich zadaniach naukowców - Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

18. Aktywność Anomalii

Zleceniodawca: Professor Hermann, po poprzednich zadaniach naukowców

Lokalizacja startowa: punkt 25 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 36 na mapie

Opis ukończenia questu:

Po zapytaniu profesora o inne zlecenie, każe nam odszukać dokumenty na terenie fabryki (punkt 36). W zaznaczonym miejscu odszukujemy wejście do budynku (na screenie po lewej stronie). Na ostatnim piętrze znajdujemy leżące na biurku dokumenty (podążamy za markerem na mini-mapie). Po ich zabraniu zapisujemy stan gry. Musimy wrócić do naukowca, ale kiedy będziemy próbowali wycofać się z fabryki, okaże się, że żołnierze Monolitu przygotowali na nas zasadzkę. Do wyeliminowania mamy 7 przeciwników. Przy jednym z nich powinniśmy znaleźć PDA, które należy pokazać Hermannowi.

Zleceniodawca: Professor Hermann - Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

19. Ochrona naukowców

Zleceniodawca: Professor Hermann

Lokalizacja startowa: punkt 25 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 13 na mapie Zaton, lub punkt 34 / 35 na mapie Jupiter

Opis ukończenia questu:

Naukowiec zapytany o strzegących bunkra żołnierzy, zleci nam znalezienie na ich miejsce zastępstwa. Jeśli chcemy pozostać neutralni - zwracamy się do grupy najemników (screen) z sektora Zaton (punkt 13). Natomiast aby odrobinę przypodobać się jednej z frakcji w Jupiter - rozmawiamy z Loki (Wolność) [punkt 35], lub Shulga (Powinność) [punkt 34]. Opcjonalnie możemy zwrócić się do Beard'a i jego chłopaków, jeśli nie wybiliśmy ich w zadaniu 10 sektora Zaton.

1 - Questy (cz.7) | Jupiter w Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry