Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

21. Ciemne Interesy

Zleceniodawca: Sultan, w trakcie rozwiązywania zadania 20

Lokalizacja startowa: punkt 10 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 2 na mapie, anomalie z artefaktami

Opis ukończenia questu:

Zadanie wykonujemy, jeśli w misji 20 (Kompas) przekazaliśmy artefakt Sultanowi. Musimy odebrać Stalkerom oba prototypy nowych detektorów. Zanim ruszymy na poszukiwania, powinniśmy porozmawiać z Breadem i podjąć się odnalezienia jakiegokolwiek artefaktu. Teraz patrzymy na nasze PDA i namiary które wyświetla przy zadaniu (Ciemne Interesy), to właśnie nasze potencjalne ofiary. Ruszamy na łowy (screen).

Musimy wyśledzić dwie grupy Stalkerów, którzy oddadzą nam dobrowolnie detektory jeśli przekażemy im zaawansowaną broń - Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Musimy wyśledzić dwie grupy Stalkerów, którzy oddadzą nam dobrowolnie detektory jeśli przekażemy im zaawansowaną broń. Jeśli takowej nie posiadamy, po prostu ich zabijamy (screen). Po zebraniu obu detektorów, dostajemy uaktualnienie zadania i informację, że powinniśmy wrócić do Sultana. Bandyta każe nam porozmawiać z Breadem. Od tej pory ten drugi będzie wypłacał nam regularnie haracz. Jego wysokość (liczymy w tysiącach), zależy od ilości dni które upłynęły od naszej ostatniej wizyty. Chociaż może to być pewien sposób na zarobek, po wykonaniu tego zadania możemy zapomnieć o sprzedawaniu Breadowi za grube pieniądze szukanych dla niego artefaktów.

Zleceniodawca: Nimble / Snag - Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

22. Reputacja

Zleceniodawca: Nimble / Snag

Lokalizacja startowa: punkt 7 / 29 na mapie

Lokalizacja docelowa: punkt 29, 2, 22 na mapie Zaton,

Opis ukończenia questu:

Misja rozpocznie się jeśli spełnimy kilka warunków. Po pierwsze musimy zamówić jakąkolwiek broń u dostawcy - Nimble (punkt 29). Odczekujemy dobę, odbieramy zamówienie i wkładamy sobie nową giwerę do ręki. Kiedy będziemy próbowali wyjść z bazy, zaczepi nas Snag (screen) twierdzący że mamy przy sobie broń należącą do niego. W rozmowie dajemy mu do zrozumienia, że giwera jest nasza i nie mamy zamiaru mu jej oddać. Wracamy do Nimble'a i wypytujemy o sytuację (to czy wydamy imię Snag'a nie ma znaczenia).

Po raz wtóry odwiedzamy Snaga, który jak się okazuje (zadanie się uaktualni jeśli podejdziemy do miejsca w którym stał) - gdzieś zniknął - Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Po raz wtóry odwiedzamy Snag'a, który jak się okazuje (zadanie się uaktualni jeśli podejdziemy do miejsca w którym stał) - gdzieś zniknął. Pytamy o niego Beard'a, który kieruje nas do dźwigów (punkt 22). Jeśli nie mamy ochoty rozprawić się z grupą bandytów, od razu przechodzimy do fazy 2 zadania. Zachęcam do otwarcia ognia kiedy tylko zobaczymy grupę okupującą okolicę dźwigów. Gdybyśmy jednak koniecznie chcieli porozmawiać - będziemy musieli wybrać między oddaniem swojej broni i pieniędzy (czynnik losowy w kwestii ilości ma tu dużą rolę) i odejściem w pokoju, lub zatrzymaniem przedmiotów przy sobie i otwartą walką. Jeśli nie chcemy nic stracić - proponuję otworzyć ogień wcześniej (screen), na dogodnych dla nas warunkach. Na dobrą sprawę nie musimy do dźwigów iść w ogóle i od razu przejść do drugiej fazy.

FAZA 2 - spotkanie - Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

FAZA 2 - spotkanie

Przechodzimy do bazy Stalkerów w Jupiter. Obok nas do budynku wchodzi nie kto inny jak poszukiwany Snag (screen). Idziemy za nim i wypytujemy o sytuację. W ten oto, dość nietypowy sposób, zakończyliśmy misję.

1 - Questy (cz.10) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry