Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mapa Ogólna (cz.3) | Zaton Stalker Zew Prypeci poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci

11) Most Przemienienia Pańskiego - Pełen anomalii most, związany jest z zadaniem 9 (Legowisko Pijawek). We wrakach pojazdów czekają na nas rozmaite zapasy (granaty, amunicja, medykamenty).

12) Anomalia Szrama - Wewnątrz tej nietypowej anomalii napotkamy wyładowania elektryczne i artefakt - Mapa Ogólna (cz.3) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

12) Anomalia Szrama - Wewnątrz tej nietypowej anomalii napotkamy wyładowania elektryczne i artefakt.

13) Płaskowyż Południowy - Do lokacji tej trafiamy wykonując zadanie 16 (Ogończa 3) - Mapa Ogólna (cz.3) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

13) Płaskowyż Południowy - Do lokacji tej trafiamy wykonując zadanie 16 (Ogończa 3). Jaskinie w pobliżu maszyny zamieszkują humanoidalne, skaczące mutanty.

14) Stara Barka - Kryjówka Stalkera Noah - Mapa Ogólna (cz.3) | Zaton Stalker Zew Prypeci - S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - poradnik do gry

14) Stara Barka - Kryjówka Stalkera Noah. Uważamy przy wejściu, gdyż za każdym razem gdy będziemy chcieli "zapukać", Noah przywali do nas z dubeltówki. Po tym rytuale możemy spokojnie wejść do środka i rozpocząć konwersację. Odwiedzimy go przy okazji zadań 16 (Ogończa 3) i 20 (Kompas).

Zostało jeszcze 46% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie